wtorek, 23 lipca 2013

Peeling YASUMI Topaz Glamour


Hey dziewczyny :)


Lubicie wykonywać peeling? 
Ja chociaż uwielbiam cudowny efekt wygładzenia mojej skóry po użyciu peelingu (szczególnie kawowego domowej roboty) to jakoś nie za bardzo lubię się z tym wszystkim babrać :D 
ALE...
Ostatnio dzięki uprzejmości siostry mojego chłopaka miałam okazję przetestować parę kosmetyków które znalazły się m.in. w pudełeczkach Glossybox. 
I tam właśnie, pośród kolorowych opakowań wpadł w moje ręce peeling cukrowy firmy Yasumi.
I przepadłam. 
Tym produktem mogłabym peelingować się codziennie!!
A jak nie.. to chociaż bez przerwy go wąchać ponieważ jego zapach jest genialny!
Kojarzy mi się z takim świeżym mango albo innym egzotycznym owocem. 
Druga sprawa to oczywiście efekt 'po'.
Sam peeling jak to peelingi cukrowe maja w zwyczaju - dość szybko ulega rozpuszczeniu (pewnie nie powinnam nim masować mokrej skóry, mój błąd :P). Trzeba jednak zaznaczyć, że pozostawia on przy tym na skórze delikatną, śliską powłokę dzięki której mogę darować sobie balsamowanie, bo skóra jest przyjemnie miękka i nawilżona. Co najważniejsze, jest to zasługa zawartych w nim olejów, a nie parafiny, której notabene nie ma w składzie :)
Za pełnowymiarowy produkt zawierający 220 gram zapłacimy 45 zł.





Na stronie GLOSSYBOX piszą o nim tak:

"Cukrowy peeling do ciała usuwa martwe komórki naskórka, doskonale oczyszcza i wygładza skórę, pozostawiając ją miękką i nawilżoną. Kryształki cukru doskonale ścierają martwy naskórek, poprawiają mikrokrążenie, a także dotleniają i oczyszczają skórę. Olej z pestek słonecznika wzmacnia naturalną barierę ochronną skóry, zmiękcza i regeneruje naskórek. Masło Shea oraz wosk pszczeli odżywiają i natłuszczają skórę, a także zapobiegają jej wysuszaniu. Olej annato i witamina E to silne antyoksydanty, które neutralizują wolne rodniki i spowalniają proces starzenia się skóry. Rozmaryn działa na skórę antyseptycznie, dodatkowo ujędrnia i pobudza krążenie. Skórka pomarańczowa odświeża i pobudza zmysły. Peeling ciała przy użyciu YASUMI Topaz Glamour stymuluje mikrokrążenie i dotlenia skórę, przygotowując ją na przyjęcie składników aktywnych. Skóra pozostaje aksamitna i jedwabiście gładka."





 Myślę, że w przyszłości gdybym chciała zainwestować w jakiś dobry peeling do ciała to na pewno wybrałabym ten!

 A jakie są Wasze ulubione peelingi?





 Pozdrawiam,












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za te parę słów :*