środa, 31 lipca 2013

Nails inc. 41 South Molton Street


Hey dziewczyny! :)


Uwielbiam żywe kolory na paznokciach, zwłaszcza jeżeli kontrastują z opaloną skórą dlatego w lecie sięgam po róże, czerwienie i oranże w których czuję się najlepiej :) 
W lipcowym glossyboxie znaleźć można było m.in. miniaturkę lakieru w kolorze obłędnego malinowego różu, który prezentuję na zdjęciu powyżej i który idealnie wpisuje się w kanon moich ulubionych barw :)
Sama konsystencja lakieru jest dość gęsta i szybko zasycha podczas malowania co może robić smugi, dlatego też ja starałam się pokrywać płytkę jedną, grubą warstwą lakieru co pozwoliło mi w dużej mierze uniknąć tych niedogodności. 
Jego szybkoschnącą cechę zaliczyłabym jednak jako plus, ponieważ lakier pokryty top coatem schnął około 5-8 minut :D Dodatkowym atutem jest wysokie krycie jednej warstwy! 
Trwałości nie opisuję, bo na mojej beznadziejnej płytce paznokci wszystko trzyma się nie dłużej niż 2 dni...
EDIT : Wytrzymał na moich paznokciach 1 dzień.. Kiepsko. 


Pełnowymiarowy produkt ma 10 ml i kosztuje 55 zł - o zgrozo..





A Wy jesteście z niego zadowolone? :)
Lubicie takie kolory?




Pozdrawiam,










4 komentarze:

  1. ooo cena spora,więc lakier faktycznie może być dobrej jakości :) kolor faktycznie obłędny-zdaje się że podobny mam z Joko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, to kiepsko z trwałością...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor ma piękny, ale trwałość beznadziejną ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za te parę słów :*