piątek, 19 lipca 2013

Catrice SUN GLOW matt bronzing powder darker skin


Hey dziewczyny :)

Dobijamy prawie do półmetku lata i pewnie wiele z Was może się  pochwalić ładną opalenizną. Ja w tym roku owszem mam ładnie opalone ciało, ale niestety twarz (wyraźnie bledsza) mi się odznacza i o dziwo nie jest to zasługa cudownych filtrów jakie na nią nakładam.. :P Po prostu tak wyszło.. Czapka z daszkiem i ogromne okulary przeciwsłoneczne zrobiły swoje.
Sięgnęłam zatem po bronzery, których wcześniej rzadko używałam i podchodziłam do nich z rezerwą. Jak łatwo można się jednak domyślić.. przepadłam i teraz nie potrafię wyobrazić sobie makijażu bez tego kosmetyku! :D

Bronzer z Catrice kupiłam, gdy TEN z Essence totalnie się już rozpadł :D




Jego cena to około 17 zł w drogeriach Natura.
Jak widać mój odcień to 020 Deep bronze i powiem wam po paru tygodniach używania, że on wcale taki deep nie jest. Ma ładny chłodny odcień bronzu, praktycznie pokrywa się z moją opalenizną co widać na poniższym zdjęciu :


Jest jak dla mnie pół matowy, ładnie pracuje z pędzlem Hakuro H54 który przeznaczyłam do konturowania twarzy.  Zdecydowanie polecam ten kosmetyk nawet jeżeli macie tak nie wprawną rękę jak ja, może na początek radziłabym kupić ten jaśniejszy odcień :)
Trwałość nie jest zła, choć do ideału mu brakuje i należy tu zaznaczyć że będzie się różnie trzymał zależności jaki mamy typ cery (mój - normalna w stronę suchej). Ja jednak nie oczekiwałabym cudów za taką cenę :)




Jakie bronzery Wy polecacie? :)




Pozdrawiam,











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za te parę słów :*