sobota, 20 kwietnia 2013

Liebster blog podejscie drugie ^^


Hey dziewczyny :)

 Znowu zostałam zaproszona do Tagu Libster Blog.
Zaczęłam się zastanawiać, bo jest on przeznaczony głównie dla blogów, które mają małą liczbę subskrybentów, czyli idąc tym tropem dla blogów które prowadzane są od niedawna :D 
Paradoksem jest, że jestem tu z Wami już od dwóch lat a moja liczba subskrybentów nadal nie osiągnęła nawet 100 osób xD Ale wiadomo, nie mam parcia na liczby, robię to dla przyjemności i cieszę się że Ty, w tej chwili czytasz moje "Moje małe wypociny" :D
Niemniej jednak, dziękuję za wyróżnienie Nikolandzie, która ponownie zaprosiła mnie do zabawy, może tym razem urośniemy w siłę w postaci 100 obserwatorów, a jak nie to do 3 razy sztuka! :D

Moje odpowiedzi:

1. Ulubiona książka?
Paulo Colego "Jedenaście minut" - za każdym razem jak ją czytam (tak, tak zdarzyło mi się to chyba już 10 razy lekko, odnajduje w niej coś nowego)

2. Pomadka czy błyszczyk?
Carmex :D

3. Jakie kolory poleciłabyś najlepszej koleżance na wiosne?
Chyba byłby to koral albo kobalt bo Olcia jest blondynką :D

4. Must have latem?
Wybielane, dżinsowe spodenki z ćwikami DIY! :D No i chyba basicowe spódniczki z H&M w 10 różnych kolorach.. ;)

5. Jaki szampon do włosów najlepiej sprawdził się u Ciebie?
Ciężkie pytanie. Zależnie od pory roku kondycja moich kłaków zmienia się diametralnie i używam różnych szamponów które dają radę. Ostatnio znowu chwalę sobie TEN.

6. Co masz zawsze pod ręką?
Telefon.

7. Co znajduje się w Twojej torebce?
Sprawozdanie będzie z dzisiejszego pakowania, gdyż, ponieważ codziennie pakuje się od nowa :
notatki, długopisy sztuk 2, składana szczotka z rossmana z lusterkiem, gumy do żucia Orbit niebieskie - ochydne.. Airwaves fioletowe górą :D, plastry na odciski Compeed - najlepsze z najlepszych, wielbię je!, drugie śniadanie, mandarynka i koniecznie słuchawki do telefonu.

8. Dlaczego założyłaś bloga?
Bo w moim otoczeniu nie było ani jednej osoby z którą mogłabym tak pomaniaczyć gadając o kosmetykach, więc musiałam się gdzieś uzewnętrzniać... :P No i mam za słaby sprzęt, żeby zaistnieć na YT...

9. Sukienka czy spodnie?
Absolutnie, kategorycznie wybieram spodnie, bo jak się ostatnio okazało nie mam kostek :D

10. Twój aktualny kolor włosów?
Naturalny. Brązowy. Raczej średni brąz bym powiedziała, ze złotym połyskiem.

11. Co zmieniłabyś w swoim wyglądzie?
 Pracuję nad tym.... :D (patrz post niżej)






Mam nadzieję, że dowiedzieliście się czegoś nowego o mnie.
Pozdrawiam,








3 komentarze:

  1. Ja się dowiedziałam dużo rzeczy :) Ja też uwielbiam Carmex :) Aktualnie mam wersję z zieloną herbatą :)



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  2. też wole airwaves fioletowe! :) a 'jedenaście minut' to genialna książka! :)

    + zapraszam na konkurs http://msmonella.blogspot.com/2013/05/firmoo-giveaway-konkurs-firmoo.html :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za te parę słów :*