środa, 27 marca 2013

Ombre nails


Hey :)

Strasznie spodobał mi się efekt ombre na moich paznokciach, więc postanowiłam zrobić je po raz kolejny! Tym razem użyłam bardziej letnich kolorów.
Poprzednim razem stemplowałam każdy kolor osobno, więc tym razem spróbowałam innej metody, która wydaje mi się być lepszą. "Mieszałam" od razu trzy kolory lakierów na kartce (można od razu nakładać na gąbkę) i stemplowałam paznokcie pokryte jedną warstwą białego lakieru dla podbicia koloru ( co okazało się niezbyt dobrym pomysłem... powinnam nałożyć warstwę pomarańczowego koloru jako bazowego, ponieważ biały trochę prześwituje spod ombre co nie do końca mi się podoba... no ale człowiek uczy się na błędach :).

Jak wykonać takie ombre?
Polecam TEN tutorial:)

 Jak widzicie gąbeczka lateksowa daje lepszy efekt - przejście kolorów jest dużo ładniejsze. Ja niestety miałam tylko pod ręką zwykły zmywak do garów :D który ma większą porowatość i stąd inny efekt .







Jak tak sobie patrze na te wesołe kolory to już nie mogę doczekać się lata. Mam nadzieję że wynagrodzi nam te panujące za oknem mrozy dużą dawką słońca! :)














1 komentarz:

Dziękuję za te parę słów :*