poniedziałek, 25 marca 2013

Inspired by Honey - Lalalove


Hey dziewczyny :)

Co powiecie na połączenie fioletu z miętą na paznokciach? 
Ja zainspirowałam się teledyskiem Honey - Lalalove i szalikiem Szavki który miała w swoim ostatnim vlogu z Monachium :)

Głównie chodziło mi o uzyskanie takiego efektu :


Wyszło tak :


To są moje pierwsze paznokcie ozdobione metodą ombre więc proszę o wyrozumiałość :D
Na żywo kolory są intensywniejsze i efekt podoba mi się bardzo. 
W dodatku, miałam przy stemplowaniu dużo frajdy :D

Lakiery jakich użyłam:



-My Secret nr. 148 MINT
-My Secret nr. 147 LAVENDER
-Butterfly nr. 402







Jak Wam się podoba? :)




Pozdrawiam,








5 komentarzy:

  1. Bardzo ładne! Ja ciągle nie mogę się zabrać za swoje pierwsze ombre. Ciągle brak mi czasu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam robic ombre - w sumie ekspresowy system a taki super efekt. Wyszo ci ladnie bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. I bardzo ładnie wyszło, super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za te parę słów :*