sobota, 22 grudnia 2012

Pink french


Hey dziewczyny :)

Zostałam ostatnio zainspirowana przez jedną z Youtuberek i postanowiłam poszaleć (ponieważ nigdy tego nie robię :P) z wzrokami na paznokciach :) Padło na różowy french z białymi kropkami, które notabene skrzętnie ukrywają wszelakie niedociągnięcia kreski. Bardzo podobają mi się moje paznokcie w takiej odsłonie. Ogłaszam więc wszem i wobec, że nastała u mnie era (nieco nieudolnych, ale zawsze jakiś..) zdobień :D


Użyte lakiery :
podkładowy - Miss Sporty nr. 010
różowy - Golden Rose seria Classics nr.163
biały - MySecret nr.01
top coat - Essence quick dry top coat






I jak Wam się podoba?
Proste, a efektowne prawda? :)



Pozdrawiam,








4 komentarze:

  1. Sliczny efetk, ale potrzeba mnooostwo precyzji :) Buziaki, dzięki za komentarz i zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny efekt, wesołych świąt


    Polecam Ci http://thevickyexperience.bloog.pl
    Nie jest to mój blog, ale naprawdę ciekawy. Miło widziane komentarze.
    Zostaw w komentarzu linka do Twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. robię bardzo często prawie identyczny,tylko czerwona końcówka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za te parę słów :*