czwartek, 27 grudnia 2012

Gifts


Hey dziewczyny :)

Święta, święta i już po świętach.. Tyle przygotowań a nawet się nie obróciłam a już za chwile sylwester i trzeba wracać do codzienności :)
Gdzie spędzacie sylwestra? Ja wybieram się na bal maskowy :)) W sumie będzie to 3-dniowy wyjazd. Przewidywanych jest sporo atrakcji, więc nie mogę się doczekać!

Wracając jeszcze do świątecznych klimatów, chciałabym się świadomie pochwalić prezentami jakie dostałam. Chyba byłam w tym roku wyjątkowo grzeczna ;D 


 Moje ulubione zapachy. Aż oczy mi wyszły z wrażenia kiedy zobaczyłam 'Lolę' Marc'a Jacobs'a - absolutnie kocham ten zapach :))


 Zestaw 20 pędzli LancrOne - odhaczona pozycja z Chciejolisty ;D


Krem B.B. od Misshy + próbki - aaaaaa! :)
Tusz do rzęs Maybelline - podliczyłam że to już 6sty w kolekcji... Pal licho tuszy do rzęs nigdy za wiele! :D
Nawilżajaca mgiełka do ciała Avon - genialny zapach
Nawilżający mus do ciała Avon o zapachu wanilii
 

 Śliczny wisiorek Top Secret :)


Cieplutki sweterek z genialnym kołnierzem! No i kolor, nie ukrywam też zawładnął moim sercem :)) Wiadomo - mamusia zawsze wie co najlepsze :D






 A jak tam wasze prezenty? :)



Pozdrawiam,








5 komentarzy:

  1. Nie ma co... wspaniale prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe prezenty. :) Koniecznie daj znać jak sprawdza się zestaw Aguilery! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne prezenty! miałam kiedyś ten zapach Aquilery-jest taki ciepły i otulający,uwielbiałam go :) Loli nie znam,ale jak nie zapomnę,obwącham jak będę w perfumerii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaaa! widze same wspanialosci!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za te parę słów :*