sobota, 8 grudnia 2012

Dress & High Heels


Hey dziewczyny :)

Sylwester tuż tuż, a zaraz za nim studniówka! Uwielbiam czas karnawału tak samo, jak uwielbiam wymyślać outfity na imprezy w nim urządzane :) Dziś pokażę Wam dwa elementy : sukienkę kupioną z myślą o studniówce oraz buty, które mam zamiar ubrać na zabawę sylwestrową. 
I tu pojawia się moje pytanie. Jak sądzicie, czy te dwie rzeczy do siebie pasują? Głównie chodzi mi tu o buty. Mogę je założyć do tej studniówkowej sukienki, czy lepiej byłoby zaopatrzyć się też w klasyczne szpilki? :) Czekam na wasze opinie w komentarzach lub w SONDZIE.


Buty Deichann
cena : 44 zł


Sukienka New Look
cena :129 zł






Jak tam Wasze plany na karnawał?
Plany na sylwestra? :)


Pozdrawiam,





10 komentarzy:

  1. będą Cię bardzo bolały nogi w tych butach, niestety nie nadają się do tańczenia:( polecam zaopatrzyć się w coś klasycznego:)

    zazdroszczę Ci, że masz studniówkę, ja już mam to za sobą:(

    Pozdrawiam:)
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  2. swietna ta sukienka... sama mialam na nia ochote i teraz zaluje, ze sie nie wybralam... ogladalam inne stylizacje na Twoim blogu i bardzo mi sie podobaja, obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przepadam za cekinami na ubraniach/ butach/ torebkach ;d
    ale z tą sukienką buty nie wyglądają aż tak źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie pasują takie buty - sukienka jest dość prosta, to niech przynajmniej na butach coś się dzieje. Chociaż ja na mojej studniówce nie byłam, więc się nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pasują, ale do tańczenia nie mają racji bytu, niestety. Można próbować, ale potem ból jest nieznośny:(

      Patrycja

      Usuń
  5. Jakie śliczne te buty *.* Naprawdę bardzo mi się podobają. Po raz kolejny zauważyłem, że mężczyźni są dyskryminowani na blogach :< Nie dziwie się, jest ich tylu, że aż praktycznie nie ma ich wcale, ale no jednak nie zapominajmy o nich - takie tam nawiązanie do przywitania się z czytelnikami :>

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :>
    www.filmowe-abecadlo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz figurę,boską! Uważam że buty świetnie pasują do sukienki :) Ja osobiście jednak do tej sukienki wybrałabym ciemnoczerwone buty,Ty jeśli nie wiesz jaką np.torebkę dobrać,to właśnie ciemnoczerwoną dla ożywienia proponuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Łaaał :) bedziesz wyglądła przepięknie :))

    Wpadnij do mnie.
    http://www.hushaaabye.blogspot.com
    Na pewno znajdziesz coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne butki, ale jesteś szczupła- obłęd! obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za te parę słów :*