poniedziałek, 24 grudnia 2012

Christmas time


Witajcie dziewczyny! :)



Życzę Wam zdrowych, rodzinnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia oraz całe mnóstwo zdrówka, szczęścia i pomyślności w nadchodzącym Nowym Roku!




A teraz parę świątecznych zdjęć.. :)


Stroik zrobiony z paru bombek, szyszek i dużej ikeowskiej świecy przewiązany złotą kokardą. Zawsze stoi u mnie na stoliku w pokoju :)

 
Genialna książka Annie Sanders "Święta, święta..". Przedstawiająca perypetie 3 kobiet, których losy nieoczekiwanie się krzyżują. Bardzo zabawna i lekka, idealna na święta (również jako prezent!!).

 
Kalendarz adwentowy zrobiony z rękawiczek :D  Bardzo przyjemny dla oka gadżet, do każdej rękawiczki można wrzucić jakiś smakołyk :)

 
Piernikowe chatki - nieodłączny element świątecznych wypieków! 

 
W tym roku na mojej choince zawisły bardzo naturalne ozdoby takie jak suszone pomarańcze i złote szyszki :) Dają bardzo fajny efekt!


A tutaj prezentuje Wam choinkę z gazety, którą zrobiłam włanoręcznie :)) Jestem z niej bardzo dumna. Dwa czasopisma (np. Olivia) składamy w określony sposób i przy pomocy kleju na gorąco sklejamy ze sobą :) Potem sprejujemy na dany kolor i przyklejamy ozdoby :) Dużo frajdy przy tworzeniu gwarantowane! Jak Wam się podoba?








Pozdrawiam cieplutko,










3 komentarze:

  1. Kochana życzę Ci zdrowych, spokojnych, śnieżnych i wesołych Świąt Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. wymarzonych chwil ;)


    zapraszam na moje rozdanie :)
    http://owiecccckowa-szafa.blogspot.com/2012/12/100-lat.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne ozdoby! Gdy tylko zaczynam dekorować pokój na nadchodzące święta, cała jestem chora z radości i nie mogę się zdecydować gdzie co dać. ;)

    Wesołych Świąt spędzonych w rodzinnym gronie. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za te parę słów :*