poniedziałek, 5 listopada 2012

Salon algae shampoo


Hey dziewczyny :)


Dziś o produkcie który wyszperałam około półtora miesiąca temu na Rossmannowskich półkach . Mianowicie szampon do włosów firmy CECE stworzony specjalnie do użycia w salonach fryzjerskich(www.cece.pl) Jeżeli jesteście zainteresowani co to wgl za marka wklejam jej opis, który pochodzi ze strony dystrybutora tych kosmetyków, a mianowicie z www.beliso.eu :

'Marka znana na polskim rynku fryzjerskim od ponad dziesięciu lat. Tworzy najwyższej jakości kosmetyki w oparciu o najnowocześniejszą, szwedzką technologię. Wszystkie produkty produkowane są na bazie najlepszych dostępnych na świecie surowców. Starannie dobrane i wyselekcjonowane składniki, zawierają naturalne ekstrakty z roślin i owoców. Dostarczamy naszym klientom nie tylko produkty najwyższej jakości, ale także organizujemy szkolenia doskonalące umiejętności fryzjerskie pod okiem stylistów Cece of Sweden. Prezentujemy najnowsze trendy w strzyżeniu, koloryzacji i stylizacji, ponieważ chcemy dzielić się z naszymi klientami wiedzą niezbędną w codziennej pracy.'

Jeżeli wczytacie się w tą stronę nieco bardziej dowiecie się, że szampon o którym za chwilę będę recenzować zdobył ZŁOTĄ PERŁĘ RYNKU KOSMETYCZNEGO 2012! A to już coś :)

Z danych technicznych : 
Szampon zawiera wyciąg z alg morskich, przeznaczony jest do włosów normalnych i lekko zniszczonych.

Opis z etykiety :

Szampon delikatnie oczyszcza włosy, łagodzi podrażnienia skóry głowy i działa przeciwzapalnie. Odżywia i zapewnia włosom prawidłowe nawilżenie. Dzięki witaminom i składnikom mineralnym włosy odzyskują miękkość, połysk i zdrowy wygląd. Szapon zawiera filtry UV.

Ma rzadką konsystencję, dość dobrze się pieni i oczyszcza włosy. Zapach to oczywiście kwestia indywidualna i ile ludzi tyle opinii (piszę tak, ponieważ przed chwilą czytałam recenzję tego produktu, który dla dziewczyny pachniał owocem kiwii :D). Jak dla mnie na początku zapach nie był przyjemny, jednak teraz już się do niego przyzwyczaiłam i nie przeszkadza mi. Przypomina mi trochę zioła typu rumianek, skrzyp itp. Zaskakujący jest fakt, że w płynie zatopiony jest srebrzysty pył, który oczywiście w żaden sposób nie osadza się na włosach! ;) Wygląda to mniej więcej tak :


Działanie :
Podkreślam, że mam włosy cienkie, normalne, narażone na destrukcyjne działanie wysokich temperatur - głównie prostownica. I muszę stwierdzić, że jest to jeden z najlepszych szamponów jakie miałam. Po pierwsze mam duży problem z przesuszeniem skóry głowy, która potem strasznie swędzi.. Oczywiście gdy się drapię przenoszę całe sebum na włosy które się szybko przetłuszczają i nie wyglądają na tyle dobrze, żeby nie myć ich codziennie. Po ponad miesiącu stosowania stwierdzam, że ten szampon pomaga mi z tym walczyć! :) Włosy są miękkie, puszyste, bardziej podatne na stylizację (z czym mam duży problem bo z reguły żyją swoim życiem :P) i co najważniejsze nie muszę ich już myć codziennie :)


Polecam wypróbować, zwłaszcza że za 500 ml z tego co pamiętam zapłaciłam około 12 zł :)







Miałyście już kontakt z tą firmą?
Jak wrażenia? :)



Pozdrawiam,









6 komentarzy:

  1. Muszę wypróbować, bardzo przystępna cena :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam go w Rossmanie,albo może się dobrze nie przyglądałam:D
    Zaciekawiłaś mnie nim,fajna cena więc wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi zachęcająco :)
    Zapraszam do mnie, zostałaś wyróżniona:) http://rainbow-nails.blogspot.com/2012/11/liebster-blog-boots.html

    OdpowiedzUsuń
  4. musze go w końcu kupić, tyle już o nim słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie jest drogi i wydaje się być dobry :) będę musiała wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też bardzo lubię te szampony. Kupiłam dawno temu o zapachu czereśni (wspaniały) a teraz mam koks... mmmmmm.. super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za te parę słów :*