czwartek, 1 listopada 2012

My favorite jewelry


Hej kochane :)


Która z Was ma kilka takich sztuk biżuterii, które szczególnie lubi nosić i nie daj Boże żeby się zgubiła lub zepsuła? Pewnie każda :)  Ja również mam taki mały zbiór ulubieńców. Głównie przeważa sztuczna biżuteria, dlatego doceniam ją jeszcze bardziej jako że jest bardziej podatna na uszkodzenia..
Co najśmieszniejsze jestem uczulona na nikiel więc niewskazane mi nosić sztuczną biżuterię, ale kto by się jej oparł :P








Kolczyki - Reserved, House, Bazarek
Pierścionek - New Yorker
Bransoletka - Bazarek
Bransoletka - Hand Made
Naszyjnik klucz - PEPCO
Naszyjnik pierścienie - PEPCO
Naszyjnik kolia - F&F
Biżuteria sentymentalna którą noszę zawsze, związana z moją Drugą Połówką :)




Zapraszam Was wszystkie do zrobienia takiej notki :)
Jakie są Wasze ulubione sztuki biżuterii?







Pozdrawiam,









5 komentarzy:

  1. Obrączka? Niesamowicie mi się to podoba, kiedy partnerzy, którzy jeszcze nie są małżeństwem ją noszą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O fajny post,zrobię taki:))
    Kolczyki kokardki z Reserved są boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolczyki motylki i naszyjnik kluczyk-moi faworyci <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog i biżuteria;) Obserwuję ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za te parę słów :*