sobota, 24 listopada 2012

Liebster blog


Hey dziewczyny :)


Niedawno zostałam wyróżniona nominacją do 'Liebster blog' przez Oliwkę, więc zobligowana jestem odpowiedzieć na 11 pytań. Mam nadzieję, że moje odpowiedzi przypadną Wam do gustu :)

1. Wolisz ciemne czy jasne lakiery?
Zależnie od humoru. Częściej sięgam po te jasne, żywe, soczyste kolory jak czerwień, pomarańcz, róż, nude.. Ciemne lakiery typu granat, czerń lub fiolet goszczą na moich paznokciach baaardzo okazyjnie. Uważam, że lakier do paznokci może świetnie ożywiać strój, dlatego ciepłe barwy są u mnie mile widziane ;)

2. Ile dni najwięcej utrzymał Ci się lakier na paznokciach?
Około 5 dni. Był to lakier z Delii. W dniu ostatnim jednak nie wyglądał zbyt zachęcająco :D

3. Wykończenie lakieru brokatowe czy matowe?
 Matowe.

4. Pomadka czy błyszczyk?
Pomadka.

5. Ulubiony film...
 Bardziej pasowałby do mnie ulubiony serial - "Chirurdzy" :) Natomiast filmów mam sporo takich do których lubię wracać, m.in. do "Underwold" "Władca Pierścieni" "Transformers"

6. Jaki jest Twój ulubiony zespół muzyczny lub piosenkarka/piosenkarz?
 Nie ważne jaki wykonawca, liczy się tekst piosenki.
7. Ulubiona piosenka...
 Ostatnio najczęściej słucham :
http://www.youtube.com/watch?v=xlXF1Fxcl00

8. Jaki tusz do rzęs mogłabyś polecić?
 Miss Sporty Studio Lash 3D VOLUMYTHIC (żółte opakowanie)

9. Jaki jest Twój ulubiony cytat, motto?
 'Do not tell me how to live, because you will not die for me'

10. Jakiego warzywa lub owocu byś nie zjadła? 
 Durianu
11. Najlepszy prezent jaki dostałam to...
Mój 18stkowy prezent, m.in. Perfumy "Christina Augilera"




A jak Wy odpowiedziałybyście na te pytania? :)



Pozdrawiam,



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za te parę słów :*