czwartek, 1 listopada 2012

Kolory jesieni


Witam kochane bloggerki! :)


Dzisiejszy post (tak na rozgrzewkę po długiej, postowej abstynencji) postanowiłam poświęcić lakierom do paznokci. Nie byle jakim oczywiście. Tylko tym specjalnym, które przełamują panującą szarugę za oknem. Każdy jeden trzyma się na moich paznokciach około 2 dni (taka moja płytka..). Każdy też potrzebuje mniej więcej 2 warstw aby osiągnąć zadowalające krycie. Podsumowując  - moi jesienni ulubieńcy. 

W przybliżeniu :




A jacy są Wasi lakierowi jesienni ulubieńcy ?






Pozdrawiam,










2 komentarze:

  1. Ja sobie ostatnio ukochałam nudziaki i czerwienie. Solo albo połączone z topem Essence Circus Confetti ;) Jeszcze ładnego granatu mi brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolory. Zwłaszcza róż z Bell. :0

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za te parę słów :*