niedziela, 2 września 2012

A few new things


Cześć! 

Gdzieś od dwóch tygodni tworzyła się w mojej głowie mini lista zakupów na której umieszczałam poszczególne produkty uzupełniające braki po zużytych produktach. No, może poza cieniem z Inglota, bo ten niczego nie uzupełnia :D Jedynie wzbogaca.. moją kolekcję cieni rzecz jasna ;)
A więc..

Kupiłam :


- Balsam ultra(super/hiper)nawilżający do ciała Eveline 
(wygodnie się aplikuje, szybko wchłania, przy tym ładnie nawilża a moja skóra po aplikacji tego balsamu pachnie jak oliwka bambino :D)
ok. 12 zł


- Pomadkę do ust z wyciągiem z rumianku Alterra 
ok. 5 zł

- Maskę do włosów Isana
 ok, 9zł

 
- Nowość! Tusz do rzęs Miss Sporty Studio Lash 3D volumythic 
ok. 10 zł


- Koralowy cień do powiek Inglot 314 matt
12zł






Macie ochotę poznać moją opinie o którymś z produktów?
Chętnie powiem coś więcej po dłuższym okresie stosowania :)




Pozdrawiam,









17 komentarzy:

  1. ojej, jak Ci pięknie z tym kolorem na powiece! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny cień:) Ja jestem ciekawa tego tuszu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz piękne oczęta,pasuję ci ten kolorek:))
    Mnie ciekawi tusz do rzęs:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pomadkę Alterra, ale... jeszcze leży w opakowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki cudowny cień! chciałabym przeczytać recenzję tuszu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow szliczny makkijaz. *__*
    super blog ! :)
    Zapraszam do mnie . :D

    OdpowiedzUsuń
  7. CIEŃ JEST PRZEŚLICZNY - niestety do mojego typu kolorystycznego nie pasuje, ponieważ jestem blondynką ale Tobie pasuje idealnie ;)
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A jak się sprawuje tusz? nie skleja rzęs? szukam w internecie różnych opinii, ale nie ma nic :/ z góry dziękuje za odpowiedź:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rusz ładnie zagęszcza rzęsy i je ładnie rozczesuje, ale nie można przesadzić z warstwami. Trwałość jest dobra. Raczej niewiele wydłuża. Ogólnie jest dobry, ale nie najlepszy z najlepszych :)

      Usuń
  9. bardzo ładnie się prezentuje ten cień na oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zakupy, nic z ww kosmetyków jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z niecierpliwością czekam na recenzję pomadki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz takie śliczne oczy, że napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie się prezentuje cień Inglota, czy tak samo cudnie wygląda pod koniec dnia? Nakładasz na bazę, podkład czy na "gołą" powiekę?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za te parę słów :*