wtorek, 21 sierpnia 2012

Stylizacja w pudrowym tonie


Witam dziewczyny :)

'Dużo wody upłynęło' odkąd tu ostatnio cokolwiek napisałam. Niestety wakacje totalnie mnie rozleniwiły i oderwały od sfery internetu. Właściwie ogólnie od laptopa. Wracam jednak do w miarę regularnego zamieszczania postów z pomysłem na ich nową formę. Ustaliłam sama ze sobą że muszą być zdecydowanie krótsze i bardziej treściwe. W tedy zmobilizuję się do systematyczności :) 
Na pewno też dostrzegłyście zmianę szablonu. Moim zdaniem na lepsze choć opinie pewnie będą różne :) W nagłówku - jak na próżniaka przystało - widnieje zdjęcie mojej jakże przesympatycznej, rozchichotanej facjaty. Czcionkę powiększyłam. Nie żebym niedowidziała (taaa wcale a wcale..) ale tak wydaje mi się bardziej przejrzyście. Co sądzicie? 

Dziś zamieszczam mój ostatnio ukochany zestaw ciuchowy. 

Spódniczka - New Yorker
Bluzka - Vero Moda
Naszyjnik - F&F




Do następnego!

 Pozdrawiam,










5 komentarzy:

  1. Świetna spódniczka,ogólnie stylizacja bardzo udana:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, jak pięknie zmieniłaś szatę graficzną bloga! Dawno u Ciebie nie byłam i zauważyłam to dopiero teraz :) Outfit super, jeszcze szpilek mi tu brakuje ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięky outfit! Można powiedzieć, że w moim stylu :) Buźka ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za te parę słów :*