piątek, 22 czerwca 2012

Kolorowo - lentilkowo


Hey dziewczyny :)

Dziś tak krótko i na temat. Mój laptop doprowadza mnie do szewskiej pasji.. Przegrzewa się dziad po pół godziny pracy na nim i wyłącza się.. Mam ochotę wyrzucić go przez okno, ale ostatecznie stwierdzam że byłoby to niezbyt opłacane ;D

Która z Was lubi kolorowe lakiery do paznokci? Mam nadzieję że wszystkie, bo dziś właśnie o nich będzie. 
Przedstawiam Wam moją kolekcję lakierów do paznokci skompletowaną specjalnie na sezon letni :) 

Delia seria Coral Prosilk nr. 148

Vollare seria Colorado nr.321

Vollare seria Colorado nr. starł się :P

Catrice seria Ultimate Nudes nr. 080 Sing: Oh, Champs-Elysees - RECENZJA

My Secret nr. 148 Mint

Miss Sporty seria Clubbing nr.453

Essence seria Colour&Go nr.93 c'est la vie!

Wibo Express Growth nr. 304

Vipera seria Jumpy nr.164 - RECENZJA






I to by było na tyle :)
Jak Wam się podoba? Jaki kolorek byście jeszcze dołożyły?



Pozdrawiam,










14 komentarzy:

  1. ten ostatni piękny!:)

    Zapraszam na wiersz:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Te w odcieniach blekitu <3 buziaki, u mnie nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę, ten limonkowy z Vollare jest świetny *.* Szkoda, że u mnie ta firma jest kiepsko dostępna :/

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ten 93 z essence i bardzo go lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koralowa Delia i błękitny Jumpy są boskie!
    a co bym dołożyła...modnej teraz mięty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier z Jumpy wyszedł w niebieskich tonach, ale w rzeczywistości jest bardziej zielony - taka właśnie modna miętka z niego :)

      Usuń
  6. Aaaaaa pierwszy kolorek niesamowity !

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy blog :) + zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. dołozylabym miętowy;) ja też uwielbiam na lato takie kolory ale w zimie tez fajnie się sprawdzają, taki kontrast dla szaro burych ciuchów zimowych;)

    pozdrawiam,
    http://msabhati.blogspot.com/

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakier z Delii ma piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje kolorki. ;) Ja też dołożyłabym miętowy. ;) No i jeszcze jakiś neonowy. ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za te parę słów :*