sobota, 7 kwietnia 2012

Torta alla Gianduia


Witam :)

Dziś tak na szybciocha chciałam Wam pokazać mój co prawda mało Wielkanocny, ale za to obłędnie czekoladowy wypiek. Przepis wyniuchałam na blogu Moje Wypieki, natomiast autorką tego ciasta jest Nigella Lawson. Najbardziej zdziwił mnie brak mąki i proszku do pieczenia :D 
Ciasto jednak wyszło takie jak powinno mimo że miałam pewne opory (jestem kompletnym laikiem jeżeli chodzi o kwestię pieczenia i gotowania). W smaku jest baaardzo czekoladowe (zawiera nieprzyzwoitą ilość nutelli), mokre i dość ciekawe w konsystencji :) Na pewno jeszcze kiedyś je zrobię.







Poza tym chciałabym Wam wszystkim życzyć :

Wesołych Świąt Wielkanocnych, mokrego Dyngusa i dużo zdrówka! 



 Wasza,
Spark


6 komentarzy:

  1. pycha :D
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda pysznie;) Wesołych Świat

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda megaaa!:)





    zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  4. o jezu, jezu! pycha to wygląda <3
    wesołych świąt ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że mam akurat zepsuty piekarnik bo wygląda pysznie.
    No i poza tym wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za te parę słów :*