niedziela, 8 kwietnia 2012

Metamorfoza


Cześć dziewczyny :)


Dziś przedstawiam Wam Olę : 19letnią, tegoroczną maturzystkę ;) 
 Z Olą przyjaźnimy się już od 6 lat. Znamy się ze szkoły. 
Jest totalnym przeciwieństwem mnie jeżeli chodzi o zainteresowania modowo-urodowe.
Bardzo lubi sport, ubiera się raczej wygodnie i do niedawna w ogóle się nie malowała.
Jednak powoli, małymi kroczkami zaczynamy to zmieniać i wprowadzamy do jej szafy oraz kosmetyczki coraz to nowsze, bardziej kobiece rzeczy :) Jak ona sama mówi 'już najwyższy czas' :)
Takim oto sposobem ku mojej osobistej uciesze stałam się jej totalnie niewykwalifikowaną kosmetyczką, a ona moim królikiem doświadczalnym, czyli nic innego jak związek idealny :D

Ola jest ciemną blondynką o genialnych, zielonych oczach, pełnych ustach i jasnej karnacji. Moim skromnym zdaniem jest naprawdę śliczna :) Ciężko mi określić jej typ cery, ponieważ wydaje mi się, że do tej pory trochę źle dobierała kosmetyki pielęgnacyjne. Jej skóra ma sporo niedoskonałości w postaci wyprysków (pojawiających się na całej twarzy) i rozszerzonych porów, natomiast miejscami jest mocno przesuszona i ściągnięta. Ale pracujemy nad tym :) Kosmetyki typowo wysuszające i matujące z alkoholem zastępujemy nawilżaczami i czymś łagodzącym co pozwoli skórze powrócić do równowagi.
Macie jakiś pomysł jakie konkretne, nie drogie kosmetyki były by dobre przy tego rodzaju skórze? :)

Wracając jednak do kwestii makijażu. 
Moim zdaniem Ola ma dość wysokie czoło, które 'skracamy' optycznie bronzerem, konieczne jest też w jej przypadku podkreślenie brwi jasnym cieniem co nadaje wyrazu całej twarzy. Natura obdarzyła ją naturalnie długimi rzęsami, które jednak są bardzo jasne, więc maskara obowiązkowa (myślimy o tym by poeksperymentować z henną). Usta ze względu na to, że są pełne zamiast błyszczykiem pociągamy szminką.
To takie moje podstawowe rady jakie dałam Oli aby zaczęła wdrażać w swoim codziennym make-upie. Jeżeli macie jeszcze jakieś spostrzeżenia chętnie poczytamy :)

A teraz wrzucam fotki z wczorajszej małej 'metamorfozy' :) 
Oczywiście wiem, że trochę poszalałam z fioletem na powiekach i jest to raczej moja wieczorowa propozycja dla Oli niżeli typowy makijaż na dzień (jeżeli macie ochotę pokażę też moją lżejszą propozycję dla niej) :)
Tak czy inaczej czekam na wasze opinie :)

Przepraszam też za słabą jakoś zdjęć, ale pogoda wczoraj nie dopisywała, a gdy już skończyłyśmy makijaż było ciemno i musiałam się wspomagać biurkową lampką - proszę o wyrozumiałość :D

OLA BEZ MAKIJAŻU :


OLA Z MAKIJAŻEM (kliknij na zdjęcie aby powiększyć):



UŻYTE KOSMETYKI:


Podkład Rimmel Wake Me Up w kolorze 100 ivory
Korektor Essence Stay Natural w kolorze 03 Soft Nude
Puder sypki My Secret transparentny
Bronzer Essence Bronzing Compact Powder Matt w kolorze 02 Love to be matt

Paletka HEAN 403 Orchidea Flowers
Paletka Sleek The Original 
Paletka Wibo Metalic Shadow
Jasny cień Essence w kolorze 22 Blockbuster


Baza pod cienie HEAN Stay on eyeshadow base
Kredka Avon Super Shock czarna (nakładana skośnym pędzelkiem i lekko roztarta czarnym cienie z paletki Sleek The Original)
Maskara do górnych rzęs Miss Sporty Studio Lash Instant volume w kolorze 001 black
Maskara do dolnych rzęs Maybelline One by One


Paletka do brwi Catrice ( użyty tylko cień jaśniejszy)
Carmex
Konturówka do ust Basic w kolorze 15
Pomadka do ust Avon Colortrend w kolorze Pink Sunrise

* * *

I to wszystko :)
Czekam na wasze komentarze i proszę konstruktywną krytykę ;)



Pozdrawiam,
Spark



13 komentarzy:

  1. piękna metamorfoza Ty jako kosmetyczka, a Ola jako Twoja klientka:)





    zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyszło :D kocham fiolety =)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny makijaż! Jaka śliczna dziewczyna ;)
    wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba zarówno Ola bez makijażu jak i z makijażem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie jej w fioletach, ogólnie ładna z niej kobietka:)

    Ale masz zbiory kosmetyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. dobra robota! ;)
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://cherrylassie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. oglądałam Incepcję, podobał mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super!piękny makijaż,uwielbiam fiolety:))
    A przyjaciółka piękna:))

    OdpowiedzUsuń
  9. o wiele lepiej wygląda z makijażem niż bez ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, metamorfoza świetna. Lepiej wygląda z makijażem. Dziewczyna, a właściwie kobieta jest bardzo śliczna. / Może i twoje przeciwieństwo- ale przeciwieństwa się przyciągają. Tak jest również w przyjaźni :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za te parę słów :*