wtorek, 10 kwietnia 2012

Maskara Miss Sporty Studio Lash

Cześć dziewczyny :)


Jak tam po świętach? Obżarstwo opanowane? :D Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję maskary. W sumie długo zapowiadaną, ponieważ przebąkiwałam o niej gdzieś od miesiąca, zdjęcia już dawno były w folderze ale jakoś albo czasu albo motywacji było brak. Tak więc dzisiaj spinam co trzeba i z kubkiem gorącej kawy zabieram się do naskrobania czegoś sensownego :)

MISS SPORTY STUDIO LASH INSTANT VOLUME

Koszt : około 15 zł
Pojemność : 8 ml
Opakowanie : Dobrze wykonane, mój egzemplarz ładnie się dokręca. Na opakowaniu zawarte są wszystkie potrzebne informacje na temat daty ważności (12 mc od otwarcia), miejsca produkcji, koloru, pojemności oraz opis działania jakie zakłada producent. Tylko dziurka która zbiera nadmiar produktu ze szczoteczki mogła by być odrobinkę węższa, ponieważ muszę nieraz zbierać nadmiar tuszu chusteczką
Szczoteczka : Silikonowa, dość sztywna z dobrze rozstawionymi ząbkami. Jeden rządek jest dłuższy dzięki czemu ładnie rozdziela i podkręca rzęsy. Jednak trzeba się troszkę wprawić w używaniu tego aplikatora żeby wydobyć cały potencjał tuszu :)
Konsystencja : Początkowo bardzo rzadka i 'mokra', jednak mi to nie przeszkadza ponieważ bardziej preferuję tego typu konsystencję, niżeli gęste maskary - mam wrażenie że szybko zasychają.
Trwałość : Bardzo dobra. Tusz nie osypuje się, nie kruszy (lekko pod koniec dnia, ale wiecie że u mnie prawie nic się nie trzyma ;)
Efekt : Możecie podziwiać na zdjęciach. Tusz ma bardzo wyrazisty kolor, taki.. bardzo czarny :D Niesamowicie podkreśla kolor oczu - każdy. Po użyciu tego tuszu rzęsy są bardzo ładnie wydłużone i podkręcone. Nie spodziewajcie się dużego pogrubienia, ponieważ jest bardzo delikatne, jednak dla mnie wystarczające. Wiecie, że jeżeli chodzi o maskary to stawiam przede wszystkim na wydłużenie ;)
Demakijaż : Używam płynu micelarnego z AA Ultra Odżywianie i spokojnie daje sobie z nim radę.
Ocena końcowa : W 10cio punktowej skali tusz oceniam na 9. Efekt jaki daje, jest na prawdę dobry, jeden z lepszych jakie widziałam na swoich oczach, niemalże idealny. Jednak swojego ideału nadal poszukuję. Mimo wszystko polecam wypróbować z czystym sumieniem :) Dla wszystkich ceniących sobie wydłużenie i podkręcenie. Dla zachęty podlinkuję Wam jeszcze filmik Digitalgirl w którym tuszuje sobie rzęsy właśnie tym tuszem - zobaczcie jak u niej to wygląda! Geniusz! Polecam obejrzeć od 4:15.. ZOBACZ TUTAJ!








* * *


No i co o nim sądzicie?
Używałyście go już, bo wiem że swego czasu był popularny na YT :)



Pozdrawiam,
Spark




29 komentarzy:

  1. Jest u mnie na liście do kupienia.Długo koło niego chodzę ale nie mogę się zdecydować.Ta silikonowa szczoteczka mnie zniechęca, nie przepadam za takimi.Ale jak mój Scandaleyes przyschnie to chyba ją w końcu kupię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny efekt. Sporo osób chwali ostatnio ten tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten tusz i dla mnie fenomenalny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt jest clakiem spoko - dla mnie bylby idelany gdyby jeszce bardzeij pogrubial:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz tak śliczne rzęsy, że śmiem podejrzewać, że prawie każdy tusz wyglądałby na nich pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow śliczne oczęta:))
    Wreszcie jest jakaś recenzja tego tuszu,przekonałaś mnie do niego będzie mój:DBuziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. na twoich rzęskach to chyba wszystkie maskary fajnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja sie do miss sporty niestety ciągle przekonać nie mogę L:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajny efekt jest. Ładne masz oczka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie wygląda na rzęsach. Chyba się na niego skuszę *.*

    Obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  12. łaaaadnie <3 a Ty nawet bez makijażu ślicznie wyglądasz ; )
    już to zresztą mówiłam kiedyś, z tego co kojarzę.
    ; *

    OdpowiedzUsuń
  13. swoją drogą chętnie go kupię, bo kończy mi się mój obecny ;d
    ale pewnie i tak nie będzie tak ładnie wyglądał jak u Ciebie :<

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest roznica ;) lubie kosmetyki tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używałam, ale efekt w porównaniu z ceną- bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. rzeczywiście ładnie wyglądają rzęsy jak się nim pomaluje. a co najważniejsze nie zostawia grudek . Dodaję do obserwowanych i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Great post!
    http://kate-fashionschtick-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Rzeczywiście efekt jest rewelacyjny :-) Mi też zależy głównie na wydłużeniu i podkręceniu, więc MUSZĘ kupić ten tusz:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładnie rozczesane i pogrubione rzęsiska !

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak samo jak i ja :D Niedługo dostaniemy jakiegoś bana od Bloggera za to ciągłe gadanie o micelach AA. Hahahah :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam ten tusz ! Jest to na pewno mój KWC ;)

    Zapraszam do siebie :)
    http://x3paulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. z tego, co widze jest bardzo dobra, ale tez slyszalam o niej kilka recenzji i duzo dziewczyn sie pozytywnie wypowiadalo :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Zostałaś otagowana :)
    http://alleve.blogspot.com/2012/05/2tag-spoznione-11-questions-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne masz oczy ;) Bardzo fajny efekt ^^ kiedy kolejna notka? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja zużyłam tego tuszu już troche, troche opakowań... :d
    Jak dla mnie jest idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja go mam, na początku był mokry i fatalnie sklejał rzęsy, dałam mu czas na wyschnięcie i po nim jest też nie lepiej, kruszy się i robi grudki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za te parę słów :*