piątek, 6 kwietnia 2012

Fioletowo mi!


Witam Was kochane dziewczęta :)

Co powiecie na coś w odcieniach fioletu?



  
 147 LAVENDER

Lakier ma wygodny, standardowy pędzelek, który dobrze dopasowuje się do kształtu płytki i zdecydowanie ułatwia mi aplikację. Do całkowitego krycia potrzebne są dwie warstwy, więc całkiem nieźle jak na taki pastelowy odcień :) Dodatkowym atrybutem lakieru metalowa kuleczka umieszczona w lakierze, która pozwala rozmieszać zastygającą maź przez co lakier jest dłużej zdatny do użytku :) (Takie kulki można też kupić i samemu dodać do ulubionego lakieru, np TUTAJ. Fajna sprawa.) Lakier szybko schnie. Nie będę pisać o jego trwałości bo to kwestia indywidualna. U mnie nic nie trzyma się dłużej niż 2 dni.. A ten sam lakier u mojej siostry potrafi nie odprysnąć przez tydzień.. Szalenie jej zazdroszczę :D


Pozdrawiam,
Spark



11 komentarzy:

  1. piękny kolorek :) lubię lakiery my secret :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam identyczny... To znaczy miałam, mojej mamie się tak spodobał, że mi zabrała... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No no fajny.Chyba zacznę kupować jakieś pastele na wiosnę bo oglądam u was tyle śliczności a u mnie same ciemne kolory;)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialny kolor!

    zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  5. idealne paznokcie...
    kolor też mi się podoba :)

    wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam już ten kolor :)
    Wesołych.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiscie kolor wyglada pieknie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiscie kolor wyglada pieknie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za te parę słów :*