środa, 21 marca 2012

O kolorowych spodniach słów parę


Wszyscy mają kolorowe spodnie - mam i ja! 
Upatrzyłam sobie w kolorze malinowym i nigdzie nie potrafiłam znaleźć takich, które byłyby dobrze dopasowane, ale nie za ciasne i nie za wysokim stanem..
Wczoraj przeczytałam wpis Elizy, która dała na swoim blogu info o kuponach promocyjnych z Reserved. Dostajemy -25% upustu na całe zakupy! Migiem wydrukowałam kupon i pojechałam do CP. Ku mojej uciesze znalazłam tam moje wymarzone, kolorowe spodnie. Na początku trochę się rozczarowałam bo zostały tylko rozmiary 36, 40 i 42.. Nigdy nie kupowałam tam spodni, więc myślałam że będę musiała mieć standardowe 38, ale o dziwo udało mi się 'wcisnąć' w 36-tkę także znowu +10 do humoru :D Generalnie świetna sprawa z tym kuponem, po upuście za całe zakupy zamiast około 120 złotych zapłaciłam 90 :) Zawsze to jakiś grosz w kieszeni. Polecam Wam z Niej skorzystać, kto jeszcze tego nie zrobił promocja trwa do 25 marca! Więcej info znajdziecie TU. 
A teraz na szybko się pochwalę :


Spodnie - Reserved 79,99 po upuście 59,99
Bluzka - Reserved 24,99 po upuście 18,74
Sweterek - House
Torba - Beluggio
Baletki - no name
Wisiorek - Cropp
Bransoletka - no name

* * *

A Wy co sądzicie o kolorowych spodniach? :)


Pozdrawiam,
Spark




10 komentarzy:

  1. O nie słyszałam o tej promocji. Dzięki za info! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne:) ja też szukam kolorowych spodni.. ale strasznie wybrzydzam więc nie wiem czy mi się uda:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie mają świetny kolor

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podobają mi się kolorowe spodnie.. na pewno nie pogardziłabym czerwonymi, w kolorze burgundu, lub ciemno zielonymi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne są:)

    Zapraszam na nowy wierszyk;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Super strój !Spodnie świetne ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny kolorek szukałam takich,ale nie było więc wzięłam fioletowe:D
    Masz bardzo ładną figurkę:)*

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja się jakoś nie mogę przekonać do kolorowych spodni.. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za te parę słów :*