sobota, 17 marca 2012

Catrice Ultimate Nudes


Hey kochane :*

Chciałabym Was poinformować, że znalazłam swojego nowego ulubieńca wśród lakierów do paznokci, a mianowicie idealny brzoskwiniowy odcień na tę wiosnę :)) Jest to lakier który pokazywałam Wam w poprzednim poście : CATRICE Ultimate Nudes w kolorze 080 Sing: Oh, Champs-Elysees. Przepadłam.. Zobaczcie same.. 



Dane techniczne:
Lakier ma bardzo(!) szeroki, zaokrąglony na końcu pędzelek, którym w moim przypadku bardzo przyjemnie się maluje, ponieważ jestem zwolenniczką tego typu aplikatorów :) Konsystencja jest kremowa, lekko smużąca. Do uzyskania takiego krycia jakie jest na zdjęciach powyżej musiałam nałożyć około 3 warstwy (z czego ostatnia była najgrubsza). Ogólnie lakier schnie w nieskończoność, nie zaopatrzyłam się jeszcze żaden wysuszacz, więc czekałam wczoraj 3 godziny przed pójściem spać, żeby lakier dobrze wysechł, bo ostatnio jak poszłam spać po odczekaniu jedynie godziny, rano miałam lakier do zmycia. Sam kolor jest moim zdaniem przepiękny, idealnie pastelowy z bardzo delikatnym shimmerem, który widać dopiero w słońcu :)Słowem - mój ideał w kategorii 'idealny kolor na wiosnę' :D

* * *

A wy co myślicie o tego typu kolorach? 
Lubicie lakiery z Catrice? Bo w mojej kolekcji to jest dopiero pierwszy z tej firmy :)



Pozdrawiam,
Spark



18 komentarzy:

  1. Wiesz co ten kolorek zwyczajnie mi się podoba,piękny muszę go mieć!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny kolor ;) Szkoda, że tak wolno schnie...;p

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. baardzo ładny kolor. będe wpadac;)

    zapraszam do mnie: http://aleeexsmile.blogspot.com/ - relacja z koncertu Ewy Farnej ze Świdnicy ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, ten kolor jest niesamowicie piekny!

    Pozdrawiam, vogue-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. patrze, patzre i nie moge się napatrzec na ten przecudowny kolorek ;D też chcę taki ;D nie miałam nigdy lakierów z tej firmy, czas to zmienic ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. boziuuu ! jaki śliczny :) nie wszystkie pastele lubie ale ten śłcizniusi ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog !!! , Na pewno będę zaglądać częściej :) :* obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  10. mam podobny kolor lakieru :)

    ogólnie fajny blog :)

    obserwuję i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajnie zrobione paznokcie, zadbane a to rzadko się zdarza u dziewczyn z tego co zauważyłam ;) robię paznokcie od paru lat więc wiem co mówie :P i kolorek sama mam właśnie taki,więc jak najbardziej na tak ! ;)
    pozdrawiam i zapraszam do obserwacji mojego bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny blog, będę zaglądać częściej :) :*
    obserwujemy?
    http://jagoodoowoo-fashionismypassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardz fajny lakier :))
    Pozdrawiam. Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny kolorek! p.s. zapraszam na konkurs Orly Cool Romance :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor cudny!!! Zajebisty wręcz :D

    OdpowiedzUsuń
  16. MHM..kolor dosyć ciekawy ale bez większego szału i dużym minusem jest to że strasznie wolno schnie i trzeba dużo warstw nałożyć co najmniej 3 wiem to z własnego doświadczenia bo ja go również posiadam

    pozdrawiam kinn;>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za te parę słów :*