sobota, 4 lutego 2012

Ulubieńcy - Styczeń '12


Witam kochane ;)

Ulubieńców miesiąca jeszcze nie zdarzyło mi się tutaj przedstawiać, ale stwierdziłam, że od nowego roku ciekawie będzie wprowadzić tą dobrze Wam znaną, blogowo-youtubową 'tradycję' w swoje posty ;) Tak wiec bez owijania w bawełnę..

Ulubiony zapach to w tym miesiącu Puma for women 'Animagical'.
Podstawa : różowy grejpfrut, limonka
Serce : papaja, frezja, lilia wodna
Baza : ciemna czekolada, drewno (Tamboti Wood z RPA)

Krem do rąk z gliceryną i wit. E z Avonu dobrze nawilża i wygładza dłonie.


Na twarzy najczęściej gościł podład Rimmel Match Perfection w odcieniu 100 ivory. Uwielbiam w nim wszystko, konsystencję, krycie, efekt jaki daje, trwałość.. Na pewno nie pierwszy i nie ostatni raz go kupiłam ;)

Nail Tek Intensive therapy - pamietacie jak zjechałam ten produkt za to że kompletnie nic nie robi? Otóż jako odżywka jest beznadziejny.. Za to jako top coat to zupełnie inna bajka..


Korektor pod oczy z Essence stay natural w odcieniu 03 soft nude.


Baza pod cienie HEAN Stay On - trzyma cienie do momentu demakijażu. Absolutny fenomen.


Cień do powiek Inglot pearl 395 - genialnie rozświetla spojrzenie.


* * *

Na koniec chciałam Wam jeszcze pokazać moją miłość od pierwszego użycia, czyli dwa pędzle Hakuro, które ostatnio zakupiłam na allegro..


H21 do różu i bronzera i H54 do podkładu.. Genialne!!!

* * *

I to wszystko na dziś. A tymczasem wracam do zajęcia, które pochłania mi ostatnio najwięcej czasu..



Pozdrawiam,
Spark

18 komentarzy:

  1. Zabieram sie do kupienia pędzli z Hakuro,używam teraz z maestro;

    OdpowiedzUsuń
  2. tą bazę pod cienie muszę koniecznie zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. pędzle kupowałam u ladymakeup na allegro.
      H21 za 25zł
      H54 za 33zł
      +przesyłka
      czyli nie ma aż tak źle ;D
      Buźka ;*

      Usuń
  4. ja w piątek mam drugie podejście do praktycznego:D

    OdpowiedzUsuń
  5. O ten cień Inglota wygląda interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te pędzle wyglądają na bardzo porządne, sama chciałabym je mieć:D

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę w tym tygodniu kupić jakąś odżywkę do paznokci, bo właśnie zmyłam lakier, patrzę, a tam tragedia w pięciu aktach ; d
    ; *

    OdpowiedzUsuń
  8. Wachałam juz chyba wszystkie perfumy z pumy ale najbardziej kocham flowing, women i jamaica. Sa poprostu swietne.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciekawy blog, o tematyce jaką lubię najbardziej :) Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. ten podkład muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To Wibo Express Growth odcień 263 ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny blog! Mojee ulubione!

    Zapraszam na mojego bloga :) Zawsze odwdzięczam się, dotrzymuję słowa,-Za komentowanie i obserwowanie mojego bloga! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten podkład, ale moje zdanie nie jest o nim aż tak dobre. ja potrzebuje sporego krycia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pędzelki muszę mieć od dawna mnie korcą:))

    Kochana w takim razie ja ciebie TAGuję http://makeupkama.blogspot.com/2012/02/tagnie-wychodze-z-domu-bez.html oczywiście czekam na TAG jestem ciekawa bez czego ty nie ruszasz się z domu:))
    Buziaki*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za te parę słów :*