niedziela, 12 lutego 2012

Dzienny look


Jak to u Was jest?

Lubicie coś typowo rozświetlającego ...


(stan mojej cery sponsorowało mydełko Alepp 40%...)

Użyte kosmetyki :
-baza pod cienie HEAN Stay On
-brzoskwiniowy cień z paletki sleek the original (trzeci z dolnego rzędu) 
-brązowy cień z Essence 09 get ready
-brązowy cień Inglot pearl 402
-rozświetlający cień Inglot pearl 395
-eyeliner w słoiczku Essence 02 London Baby
-tusz Maybelline One by One
-kredka do brwi Miss Sporty 002 Solid

...czy z odrobiną koloru?



Użyte kosmetyki:
-baza pod cienie HEAN Stay On
-beżowy cień Maybelline 
-brązowy cień Essence 09 get ready
-fioletowa kredka Miss Sporty mini-me eye liner 060 Aubergine
-cienie z poczwórnej paletki HEAN 403 Orchidea Flowers
-rozświetlający cień Inglot 395 pearl
-tusz do rzęs Miss Sporty Studio Lash Instant volume
-brązowa kredka do brwi Miss Sporty 002 Solid



Pozdrawiam,
Spark

20 komentarzy:

  1. na pierwszym bardzo podoba mi się to oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łiii :D Cieszę się, że komuś spadam z nieba haha :D Ja o wiele bardziej preferuję rozświetlające makijaże, ale ten z kolorem jest równie przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obydwa świetne, zawsze wiedziałam, że jesteś zdolna:D A jeszcze bardziej podziwiam umiejętność uchwycenia tego na zdjęciach - ja choćbym na rzęsach stawała, no nie umiem zmusić aparatu to nie zjadania kolorów...
    Mam wyrzuty sumienia z tym Aleppo w Twoim przypadku:( Chociaż przyznaję, że jak mrozy nadeszły to i u mnie przestało się spisywać. Aktualnie stosuję je raz na 2-3 dni a po zastosowaniu nakładam krem półtłusty - wtedy daje radę. Mam nadzieję, że kiedy przyjdzie wiosna, lato, zacznie działać u Ciebie jak nalezy:):*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie;) Pierwsze mi się bardziej podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. cześć ;) Weryfikacji obrazkowej mówimy Nie. Zapraszam do dyskusji u mnie-http://marilynbox.blogspot.com/2012/02/mowimy-stop-weryfikacji-obrazkowej.html
    miłej niedzieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już mam takie 'zboczenie' jeśli chodzi o wodę i żel do twarzy o poranku. Umycie buzi daje mi egzystencjalny spokój na resztę dnia haha :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie oba mi się podobają,masz bardzo ładne oczka:))

    OdpowiedzUsuń
  9. bardziej ten pierwszy, ale mnie zaintrygowaly Twoje brwi, czego uzywasz?


    ps:Jeżeli jestes zainteresowana, u mnie na blogu pierwsze rozdanie, a do wygrania jajeczko do makijażu beauty blender, zapraszam :) http://queeeniak.blogspot.com/2012/02/rozdanie-na-brain-for-sale.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie i naturalnie wyszedł Ci ten makijaż. Ja wrzuciłam po raz pierwszy u siebie zdjęcia makijażu. Zapraszam do oceny na magdawe02.blogspot.com
    Obserwuję i również zapraszam do obserwowania moich postów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Drugi makijaż bardzo ładny.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://cherrylassie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pojawiło sie u mnie rozdanie :)
    Zapraszam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny makijaż.
    Interesującego bloga masz.
    Obserwuje i zapraszam również do obserwacji mojego bloga.
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  14. ładną pociągnęłaś kreseczkę ; ) podoba mi się.
    Ty masz takie ładne oczka ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. boziu, ile ja bym dała żeby umieć się malować. aktualnie nawet podkład mnie przerasta :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Zostałaś otagowana :)
    http://x3paulina.blogspot.com/2012/03/tag-5-rzeczy-ktorych-wcale-nie-chce.html
    :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Zostałaś przeze mnie otagowana
    http://x3paulina.blogspot.com/2012/03/zasady-1.html
    :)

    (Wklejam jeszcze raz, bo przedtem podałam zły link)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za te parę słów :*