środa, 25 stycznia 2012

Nail Tek


Hey dziewczyny :)

W listopadzie ubiegłego roku zaopatrzyłam się w kultowy (myślę, że mogę go tak nazwać) lakier podkładowy, który jest również odżywką  Nail Tek II FOUDATION oraz już typową odżywkę z tej samej serii Nail Tek II INTENSIVE THERAPY. Oba produkty kupiłam na allegro za około 35 zł + przesyłka. 


Nie będę się jakoś specjalnie rozwodzić nad tymi odżywkami bo pewnie każda z Was już o nich słyszała.
Powiem tylko, że NAPRAWDĘ DZIAŁAJĄ! 
Efekty oczywiście uwieczniałam na zdjęciach, które najprawdziwiej oddadzą efekty :

Dzień pierwszy :
W dniu rozpoczęcia kuracji moje paznokcie wyglądały tak jak widać poniżej, były rozdwojone, miękkie i kruche. Zapuszczenie ich było niemożliwe.. Na zdjęciu paznokcie pokryte już lakierem podkładowym Foudation II i odżywką Intensive Therapy II.
*Krótko po zrobieniu tego zdjęcia paznokcie skróciłam do minimum żeby pozbyć się ich rozdwojonych końców.

Po tygodniu:

Po miesiącu:
Zrezygnowałam z używania odżywki Intensive Therapy II ze względu na to, że bardzo szybko odpryskiwała i nie zauważyłam, żeby robiła coś konkretnego. Przeciwnie działał lakier podkładowy Foundation II, wyraźnie wzmocnił paznokcie. 
*Na zdjęciu paznokcie pokryte około 4-5 warstwami lakieru podkładowego Foundation II - dlatego płytka taka poodgniatana :P

Po trzech miesiacach:
Widzicie różnice? ;))  
To stan moich paznokci aktualnie. Są wyraźnie twarde, nie rozdwajają się, baaaaardzo sporadycznie się łamią (głównie w prawej ręce - jestem praworęczna).

Teraz krótkie przedstawienie postaci i podsumowanie ;)

Nail Tek INTENSIVE THERAPY II.


Informacje z ulotki:
PIELĘGNACJA : Stosować codziennie rano, aplikując jedną cienką warstwę (czas schnięcia ok. 3 min). Nakładać uważnie, aby nie zalewać skórek co może powodować ich przesuszenie.
UWAGA: przy codziennym stosowaniu  NIE ZMYWAĆ już istniejących - wcześniej nałożonych warstw lakieru - dokładać kolejne warstwy!
Co tydzień, wykonywać manikiur terapeutyczny Nail Tek w celu zmycia wszystkich warstw, kontroli wyników i kontynuowania pielęgnacji.
MANIKIUR: Zmyć wszystkie warstwy zmywaczem bezacetonowym. Zastosować odpowiednią odżywkę podkłądową. Zaleca się przed nałożeniem odżywki Foudation, użycie odtłuszczacza Step One. Następnie nałożyć dwie warstwy bezbarwnego lakieru, a całość zabezpieczyć lakierem ochronnym (top coat) Quicken (ew. zastosować odżywkę ochronną).

Moje spostrzeżenia :
Po około dwóch tygodniach zaprzestałam używania tej odżywki ze względu na to że bardzo szybko odpryskiwała i nie robiła nic szczególnego z moimi paznokciami. Leży więc i się kurzy. Ostatnio jednak 82Inez mówiła, że stosuje ją jako top coat na lakier kolorowy - tak nie próbowałam jej stosować, postanowiłam więc spróbować - gdy tylko to zrobię poinformuję o rezultatach ;)

Nail Tek FOUDATION II


Informacje z ulotki :
MANIKIUR : Stosować wyłącznie jako lakier podkładowy tj. BEZPOŚREDNIO NA PŁYTKĘ PAZNOKCIA.

Moja opinia :
Mały cudotwórca :) Po aplikacji matowieje, co niekoniecznie musi się każdemu podobać. Używałam jej tak jak powinno się używać Intensive Therapy II - każdego dnia nakładałam jedną warstwę lakieru a po tygodniu zmywałam zmywaczem wszystkie 7 warstw które się nagromadziły. Robiłam tak przez około dwa miesiące, potem normalnie jedna warstwa tej odżywki jako Base Coat, lakier kolorowy i Top Coat z Essence. Tak też działa :) Jednak co jakiś czas robię taką kuracje jaką stosowałam na początku, tyle, że już nie przez 7 dni a np. przez 3 :) 
Na pewno zostanie ze mną na dużo dłuuuużej.

Taka moja mała rada : naprawdę uważajcie na skórki przy aplikacji tych odżywkej, na wszystkich zdjęciach możecie zaobserwować ich destrukcyjne działanie - wysuszone na wiór skórki paznokci, którym pomoże jedynie mocno nawilżający krem lub oliwka..

 * * *

EDIT : Gdy produkt mi się skończył zanim sprowadziłam nowe opakowanie paznokcie zaczęły mi się rozdwajać w zastraszającym tempie.. Dosłownie odrywały się płatami. Łamały się. Po paznokciach jakie widzicie na ostatnim zdjęciu nie pozostał nawet ŚLAD! Wyglądały gorzej niż przed kuracją..Gdy zaczęłam ponownie używać tej odżywki ich stan zaczął się poprawiać..
Dlatego radzę Wam uważać z tą odżywką, daje efekty, ale teraz chyba będę musiała jej używać non stop żeby mi paznokcie nie poodpadały.. -.-




Używałyście tych odżywek?
Jestem ciekawa czy macie takie same zdanie jak ja.


Pozdrawiam,
Spark

12 komentarzy:

  1. Mogę podpisać się rekami i nogami pod każdym wyżej napisanym zdaniem :) A różnica w stanie paznokci jest kolosalna. U-wiel-biam! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. moje paznokcie są tak słabe, że pękają czasem nawet w połowie :( też jestem na kupnie też odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam problem z łamaniem się paznokci, ale powiem Ci szczerze, że nie chciałoby mi się malować ich dzień w dzień, żeby je jakoś 'odnowić' :< jestem leniem ; dd zrobiłaś na prawdę dobry post kochana!; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi ostatnio też rozdwajają się paznokcie, ale wolę zaopatrzyć się w witaminy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę nie słyszałaś? :) to kopia Chanel Coco Mademoiselle. Podobno pachną prawie tak samo, więc kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję :)

    ładne masz pazurki, produkt działa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak dlamnie ta odżywka jest zadroga ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, gdyby nie ta cena... Chociaż patrząc na zdjęcia - są warte swej ceny

    OdpowiedzUsuń
  9. wow ale różnica!!!!!!!!!!!!!






    zapraszamy do nas:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używałam , ale u mnie rewelacyjnie sprawdziła się odzywka eveline 8w1 : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za te parę słów :*