wtorek, 10 stycznia 2012

Makijaż - Inglot kontra Hean

Witam w Nowym Roku ;)

Brak czasu, brak pogody i brak chęci na cokolwiek sprawiły, że zaniedbałam trochę pisanie. Nie lubię pisać niczego na siłę, więc notki będą się przez jakiś czas pojawiać w różnych odstępach czasu.. Postaram się jednak rzadkość w pisaniu nadrobić jakością :) Chciałabym Wam też podziękować za przemiłe komentarze, które coraz chętniej zostawiacie pod postami. Cieszę się z każdego jednego napisanego do mnie przez Was słowa! No, ale koniec z podlizywaniem ;P Przechodzę do tematu dzisiejszej notki...

Pokazywałam Wam ostatnio skompletowaną przeze mnie paletkę z Inglota i poczwórne cenie Hean. Stwierdziłyście, że chętnie zobaczycie jakiś makijaż z ich użyciem. Dzisiaj naszła mnie wena (i wolny wieczór) i jak tylko przyszłam ze szkoły wzięłam się za malowanie. Obawiałam się trochę o to czy zdjęcia oddadzą prawdziwe kolory, ponieważ robiłam je przy profesjonalnie sztucznym świetle mojej wyczesanej biurkowej lampki, ale jak na mój gust i oczekiwania wobec aparatu - nie wyszło najgorzej :D Mam więc nadzieję, że to co zmalowałam przypadnie Wam do gustu... A nawet jak nie, to miło mi będzie zapoznać się z Waszą każdą konstruktywną krytyką :)  

Siedząc sobie teraz przez komputerem wyglądam co najmniej zabawnie, ponieważ z wygody, jedno oko pomalowałam paletką z Inglota, a drugie fioletowymi cieniami Hean.

Uściślając wygląda to tak :


Pod oczy zastosowałam zdobyty dzięki wymiance korektor z włoskiej firmy KIKO 'Soft focus concealer' w kolorze 01, natomiast na górną powiekę zaaplikowałam wszystkim dobrze znaną bazę Hean 'Stay on eyeshadow base'.


W przypadku obu makijaży do wytuszowania rzęs użyłam uwielbianego ostatnio przeze mnie zestawu dwóch maskar Maybelline : warstwa pierwsza (bazowa) The Colossal volume express CAT EYES, warstwy kolejne One by One. Efekt jaki dają przyprawia mnie o dreszcze, spójrzcie tylko nie musiałam nawet użyć zalotki! :D Dokładnie czegoś takiego szukam w tuszu do rzęs..


Brązowe 'Smoky Eyes' prezentuje się tak :


I do jego wykonania użyłam :


1. Jasnobeżowy, bazowy cień z delikatnymi drobinkami - Trio cieni firmy Miners.
2. W załamanie jako bazowego cienia użyłam mojego ulubionego cienia Essence 09 Get Ready.
3. Do właściwego wykonturowania oka użyłam cienia Inglot pearl 409.
4. Do przyciemnienia zew. kącika oka użyłam czarnego, perłowego cienia z paletki Sleek The Original.
5. Potem wewnętrzny koncik rozświetliłam jasnym, perłowym cieniem Inglot pearl 395.
6. Granicę przy lini brwi roztarłam używając matowego cienia Essence 22 Blockbuster.
7. Na koniec namalowałam kreskę na górnej powiece przy pomocy linera Essence w kolorze 02 London baby.

Fioletowy makijaż prezentuje się następująco
(trochę się przy nim napracowałam aby moje oko nie wyglądało jak podbite.. dlatego też dodałam czarny liner..):


1. Na całą powiekę jako cienia bazowego użyłam najjaśniejszego cienia (cień A) z paletki Hean Orchidea Flowers.
2. Następnie na całą powiekę dość obficie nałożyłam liliowy cień B. z tej samej paletki.
3. Całą powiekę pokryłam lekko opalizującym cieniem z Essence 19 Disco Diva (metallic effect).
4. Oko wykonturowałam najciemniejszym cieniem (cień D) z paletki w kolorze wina.
4. Na dolną powiekę nałożyłam cień C z paletki, natomiast w zew. kącik dodałam dla przyciemnienia odrobinę czarnego cienia z paletki Sleek The Original.
5. W wew. kącik nałożyłam najjaśniejszy cień z paletki, roztarłam nim także granicę przy łuku brwiowym.
6. Na koniec wykonałam kreskę przy pomocy czarnego eyelinera z Wibo.



***


I to by było na tyle, nie pozostaje mi nic innego jak tylko zmyć moje dzieło.. :) 
Dajcie znać co sądzicie, który makijaż bardziej Wam się podoba?



 Pozdrawiam,
Spark
 


12 komentarzy:

  1. Oba makijaże są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba piękne :) chociaż dla siebie wybrałabym brązowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o! mam tą bazę i eye-liner i są ok :) ładny makijaż :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. tak się patrzę i się zastanawiam, który mi się bardziej podoba i nie mogę się zdecydować :<
    oba mnie urzekły <3 ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy śliczny i jakie rzęsy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jeden i drugi podoba mi się baaardzo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciesze się, bo na prawdę warto! :)
    Piękne makijaże kochana! Lekkie, ale efektowne :) Buźka ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne oczka !! <33

    A co do recenzji to spróbuje ją zrobić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za te parę słów :*