wtorek, 20 grudnia 2011

Noworoczny TAG :)


Cześć dziewczyny!

Dzisiaj odpowiedź na Tag, który przekazała mi Ewu. Dziękuję Ci bardzo kochana za włączenie do zabawy, bardzo się ucieszyłam! :) :* 

Tag nosi nazwę :  
5 noworocznych postanowień kosmetycznych.


Zasady :
1.Piszemy kto zaprosił nas do zabawy.
2.Podajemy 5 postanowień dotyczących kosmetyków, które mamy zamiar zrealizować w nowym roku.
3. Zapraszamy do zabawy minimum 5 blogerek :)

Oto moje postanowienia :
I. Kategorycznie zacząć peelingować swoje ciało, a szczególnie nogi i pupę!!!

II. Zrobić zamówienie na stronie Biochemii Urody, marzy mi się puder bambusowy lub maseczka błotna z limonką.

III. Kupić bronzer z Elfa (myślę nad tym sławnym duo - bronzer + róż) i postarać się z nim zaprzyjaźnić.

IV. Powrócić do nakładania oleju rycynowego na noc na rzęsy i brwi. Przez jakiś czas byłam bardzo systematyczna, jednak lenistwo w końcu zrobiło swoje.. W czasie stosowania tego oleju widziałam wyraźną poprawę włosków w tych okolicach - rzęsy były bardziej sprężyste, a brwi jakoś tak lepiej się układały :D

V. Kupić jakiś specyfik do wybielania zębów, prawdopodobnie będzie to Biała Perła.

Tag przekazuję :

-Kai

Miłej zabawy :*


Pozdrawiam,
Spark


6 komentarzy:

  1. Mam to DUO z elfa i bronzerem nie umiem się posługiwać. Robi placki, plamy i jest dla mnie o wiele za ciemny. Używam go jako cienia :D Róż jest za to genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A poszukam go sobie w sieci, bo za oglądaniem w TV raczej nie przepadam. Nie ma moją cierpliwość te wszystkie reklamy :D Ja sama poszukuję dobrego bronzera tak na początek, więc Ci nie pomogę :(

    OdpowiedzUsuń
  3. tak, używam do nich kleju na gorąco, inaczej nic z tego... Dziękuję Ci serdecznie:*** i pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. I dla mnie przydałby się taki peeling ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma za co :) Ja mam warm bronzer z elfa i nie przepadam za nim.. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za te parę słów :*