wtorek, 27 grudnia 2011

I po Świętach ;)


Część dziewczyny :)

I jak tam po świętach? Najedzone? ;) Ten okres przedświąteczny zawsze się tak dłuży, a same święta mijają jak z bicza strzelił.. Znowu trzeba czekać rok ;) Jakie macie plany na Sylwestra? Ja chyba znowu zostanę w domu, ale jakoś niespecjalnie mi to przeszkadza bo 30stego grudnia idę na ślub kuzyna mojego chłopaka :D Dzisiaj zaniosłam kieckę do krawcowej żeby ją trochę skrócić. Jest to tylko ślub cywilny z przyjęciem weselnym, więc postawiłam na klasyczną 'małą czarną' (zakupioną za niecałe 90 złoty w Tesco ^^). Strasznie się cieszyłam z jej zakupu bo brakowało mi czegoś takiego klasycznego w mojej szafie. Na pewno wstawię potem jakieś zdjęcia ;)

Tak z innej beczki to na wielu blogach widziałam, że dziewczyny chwalą się swoimi prezentami. Tak więc postanowiłam nie zostawać w tyle i uczynić to samo :D Ogólnie jestem zadowolona z tego co dostałam :)

Od rodziców :

Masażer do stóp z firmy Clatronic. Sama bym sobie go nigdy nie kupiła, jednak prezent jak najbardziej trafiony i namiętnie przeze mnie używany :D Niesamowicie odpręża, jednocześnie świetnie sprawdza się w pielęgnacji stóp!

Golarka do nóg z firmy Holden. Na pewno się przyda ;)

Śliczną i cieplutką, sweterkowatą sukienkę  z przepięknym ażurowym kołnierzem :D Spodobała mi się strasznie w jednym sklepie i moja mama jak widać podchwyciła temat ;P

Musujące serduszka do kąpieli :)

 i drukarkę, której nie fotografowałam bo mało ciekawa xD

Od siostry :

Koralikowe kolczyki :)

Prześwietny zegarek z wymiennymi paskami i obręczami :))

Od chłopaka :

Śliczny łańcuszek, dokładnie taki jak chciałam :)

T-shirt ^^

i trochę bielizny ;)

Od mamy chłopaka :

Świetną ramkę na zdjęcie i album :)

***

I mój wigilijny outfit z niewyjściową miną :D  :


Bluzka - New Yorker 
Spódniczka - New Yorker
Rajstopy - No name
Naszyjnik - F&F (Tesco)


Buziaki,
Spark


11 komentarzy:

  1. Świetne prezenty :D nie pogardziłabym takim masażerem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznota:* Prezenty super:) I fajna data na ślub - jest nadzieja,że mąż rocznicy nie zapomni hahah:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie przypadł mi do gustu ten zegarek, naprawdę fajny pomysł z wymiennymi paskami, muszę znaleźć gdzieś takie cudo.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne prezenty, najlepszy ten zegarek :) jakiej firmy ? ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba najbardziej podoba mi się ta ramka :) ale ja mam po prostu fioła na tym punkcie :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju kochana koniecznie daj coś więcej znać o golarce, wygląda nietypowo ;D A Ten zegarek z wymiennymi częściami jest dobrym rozwiązaniem! Buziaki ;*
    PS - super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się ten łańcuszek od Twojego chłopaka jest śliczny ;*

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym taki masażer. Oczywiście sama nigdy bym nie kupiła, ale jeśli bym miała dostać na prezent to nie zastanawiałabym się nawet :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za te parę słów :*