niedziela, 16 października 2011

Pakowanie, tag i pare innych..


Hey dziewczęta :)

Chciałam porobić dzisiaj zdjęcia, opisać co konkretnie zabieram ze sobą z ciuchów i kosmetyków.. Jednak trochę mnie to całe pakowanie przerosło xD Pakowałam się praktycznie cały dzień, jak już stwierdziłam, że mam absolutnie wszystko czego mi potrzeba - zważyłam moją walizkę. Ku mojemu zdziwieniu waga pokazała mi jedyne 7,5 kg -.- Zaczęłam więc upychać wszystko co się da i co może się przydać. Tylko teraz nie wiem czy nie przegięłam w drugą stronę.. ale to się okaże jutro :D Ogólnie ciężko jest, moim zdaniem załadować 20 kg bagażu... To naprawdę dużo rzeczy! Wieczorem, mój cudowny S. zabrał mnie do kina w ramach odprężenia na 'Trzech muszkieterów 3D'. Seans mieliśmy na 19:30 a w kolejce czekaliśmy do 19:45 xD Odbywały się akurat 3 seanse na raz.. Ogólnie film bardzo przerysowany, baśniowy i troszkę przesłodzony jak na mój gust, ale obejrzeć się da :) I tak na marginesie to znowu dali nam beznadziejne okulary, które są wiecznie wypalcowane.. xD

* * *

Tak z innej beczki, zostałam otagowa przez Martuś z bloga www.coralblush19.blogspot.com dziękuję bardzo :* :) Tag nosi nazwę 'Tell Me About Yourself Award'. Zainteresowanych zapraszam do lektury :)


Zasady:
- napisz kto przyznał Ci nagrodę 
- napisz 7 przypadkowych faktów o sobie
 - nominuj 15 blogerek

Zaczynamy ;)

1. Uwielbiam smak rozpuszczalnej kawy z mleczkiem i śmiercionośnym cukrem  :D
2. Moją najbardziej 'widoczną' cechą charakteru jest bezpośredniość. Nie lubię owijania w bawełnę, nie nazywania 'rzeczy' po imieniu, zbędnych intryg itp. Cenię sobie w ludziach umiejętność swobodnego rozmawiania o wszystkim, w końcu ' nic co ludzkie nie jest mi obce'.
3. Lubię lody owocowe, sorbety i wszelkiego rodzaju szejki.
4. Byłabym szczęśliwa pracując w sklepie jubilerskim :D
5. Chciałabym w przyszłości mówić biegle po angielsku.
6. Niedawno zostałam ciocią najsłodszej kruszynki Mai :)
7. Dokładnie od roku i ośmiu miesięcy jestem w szczęśliwym związku z najwspanialszym mężczyzną po słońcem :*

* * *

Krótko, zwięźle i na temat. 
Mam nadzieję, że moje odpowiedzi przybliżyły Wam troszkę moją skromną osobę :) 
Nie będę nikogo szczególnie tagować, bo wiem, że po internecie krążyły już co najmniej dwa takie tagi. Jednak gdyby ktoś z Was chciałby podzielić się z nami kolejnymi siedmioma faktami o sobie, to wszystkich chętnych serdecznie zapraszam! :*
* * *

A tymczasem żegnam się z Wami na najbliższe 3 tygodnie :)
Życzcie mi powodzenia - przyda się :D


Pozdrawiam,
Spark

4 komentarze:

  1. Właśnie chciałam się otagować :D
    gratuluję roku i 8 miesięcy! :* Ja dzisiaj równo 9 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia:) Wykorzystaj te 3 tygodnie maksymalnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zawsze przekraczam limit :D
    czytając Twoje odp w tagu czuję się jakbym czytała o sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. co do dwójki - mam tak samo
    co do siódemki - zazdroszczę, myślę, że dwójka mi właśnie w tym przeszkadza :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za te parę słów :*