sobota, 8 października 2011

Jesiennie

Cześć kochane :)

Obraz za oknem zapewnie większości z Was nie zachęca do niczego innego jak przespania lub przeleżenia całego dnia przed telewizorem :D Ja jednak bardzo lubię jesień. Uwielbiam jesienną modę. Uwielbiam poczucie, że mogę sobie bezkarnie posiedzieć w domu i nikt nie zarzuci mi że marnuję dzień. W tym czasie najczęściej piekę, czytam książki, oglądam ulubione seriale (puścili nowy, już 8 sezon Chirurgów!!) i robię wszystkie te rzeczy na które szkoda mi przeznaczyć czas w piękną, słoneczną pogodę. Dziś jednak mimo niskiej temperatury, wiatru i deszczu wyruszyłam ze znajomymi w plener robić coś produktywnego, a mianowicie - zdjęcia. Dwie godziny marznięcia, kupy śmiechu i dobrej zabawy, to jest zdecydowanie coś co skutecznie ładuje akumulatory i przywraca do życia :) Owoce z sesji pokarzę Wam w najbliższym czasie, gdy kolega już je ładnie przefotoszopuje ;D Bo co Was będę straszyć.. xD Chciałam się też wybrać po południu do kina z moim S. ale nie leciało nic z polotem, więc skończyliśmy w kawiarni pijąc gorącą czekoladę i pałaszując szarlotkę na ciepło z lodami i bitą śmietaną - a co tam, czasem trzeba porządnie zgrzeszyć.. :D
Wypadałoby też wspomnieć o lakierze, który zawładną moim sercem i myślę, że zostanie ze mną już na długo. Mowa tu o moim zdaniem przepięknym odcieniu czerwieni zawartym w 11 mililitrowej buteleczce firmy Butterfly. Od co najmniej pół roku szukałam takiej czystej czerwieni, jednak żal mi było wydać 20 zł na lakier Inglota, a nigdzie indziej nie potrafiłam dostać takiego odcienia jaki sobie upatrzyłam. Aż tu nagle.. wchodzę kiedyś z mamą do Sklepu chińskiego i tam, w koszyczku z lakierami za 3,50 wyławiam właśnie to cudo :





Lakier ma bardzo przyjemną, wodnistą konsystencję oraz precyzyjny pędzelek. Wystarczą w zupełności dwie warstwy do ujednolicenia koloru :) 

Polecam!



Pozdrawiam,
Spark


3 komentarze:

  1. Lubie czerwone lakiery.
    Ja osobiście uwielbiam spacery nawet w zimne i szare dni :D Po co bezczynnie siedzieć w domu ?
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba też się muszę do kawiarni wybrać ;> Lakier ma śliczny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. w chińczyku bardzo często można ciekawe rzeczy znaleźć, a co najważniejsze bardzo tanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za te parę słów :*