poniedziałek, 5 września 2011

Pokolorowane part II


Cześć kochane :)

Dziś wrzucam fotki z mojego drugiego podejścia do szamponów koloryzujących z Deli. Tym razem użyłam odcieniu 'ciemny brąz'. Poprzedni kolor trzymał się znośnie, bardzo ładnie schodził i zostawił piękny blask na moich włosach. Przechodząc do sedna sprawy.. Oto efekt: 

PRZED:

PO:


Co sądzicie? 
Widać, że włosy są ciemniejsze, mają troszkę czerwonawy połysk. Co do samej idei szamponów koloryzujących to myślę, że jest to dobra alternatywa dla osób, które chcą zobaczyć jak będą wyglądać w danym kolorze przed użyciem trwałej farby. Nic więcej. Można się troszkę pobawić, pokombinować. Co prawda nie zauważyłam żeby tego typu produkt wyrządził jakąś krzywdę moim włosom, ale nie widzę się w farbowaniu takim szamponem przez dłużysz okres czasu.. A znam takie osoby.

Także to by było na tyle jeżeli chodzi o moją przygodę z Szamponami koloryzującymi.

***

Kolor lakieru przez najbliższe dwa dni :



Musiałam pokryć płytkę dwoma różnymi lakierami, aby nie było widać prześwitujących 'białych końcówek'. Najpierw nałożyłam cienką warstwę lakieru Miss Selene nr. 190 - jest bardzo kryjący, posiada drobinki, które pięknie odbijają światło. Następnie pokryłam moją 'bazę' grubszą warstwą lakieru Wibo Express Growth nr. 304 - niestety nie zakrywa dokładnie wyżej wymienionych 'białych końcówek' i stąd takie kombinowanie ;) Na górę utwardzacz z Wibo i gotowe. Wyschło w około godzinę.


***

Zaczęła się szkoła, więc czasu będzie coraz mniej. Mój plan mnie znokautował, choć wiem, że mogło być jeszcze gorzej. Odliczam do wyjazdu na miesięczne praktyki do Włoch :) Już niedługo.


Pozdrawiam,
Spark


9 komentarzy:

  1. Praktyki... do Włoch?:O Ale zazdroszczę, ja nawet nigdy za granicą nie byłam!
    Kolor bardzo mi się podoba:) Kusi mnie strasznie, żeby znów sięgnąć po farby, ale już wytrzymałam 9 miesięcy i szkoda mi tych cudownych odrostów:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubię farby z Delii, pięknie wyglądają na włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Włoski mają piękny blask i wyglądają zdrowo!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Włosy po koloryzacji wyglądają ślicznie! :)
    Jak widać mi również czułki nie wyrosły i nic złego się nie stało :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolorek wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie się włosy błyszczą po tej koloryzacji! kolorek paznokci też świetny :) ostatnio lubię czerwienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam jeszcze te Hydro - zobaczymy :) słyszałam, że te akurat zapychają, więc nie będę używać codziennie.

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne włosy po tym szamponie....choć to ciemnego brązu nie przypomina,ale kolor wyszedł świetny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za te parę słów :*