wtorek, 27 września 2011

Mentol

Witajcie kochane :*



Dziś na tapetę bierzemy lakier z Vipery, seria Jumpy, nr. 164. 
Jego kolor określiłabym na coś pomiędzy miętą a delikatnym turkusem, szczerze nie jestem do niego zbyt przekonana.. Konieczne są trzy warstwy i jakiś dobry utwardzaczo-nabłyszczacz żeby nie było widać smug (ja użyłam standardowo utwardzacza Wibo i jest ok :))
Pojemność lakieru to 5,5 ml. 
Trwałość o niebo lepsza niż lakierów z Essence, które po kontakcie z wodą dosłownie odpadają płatami -.-
Reasumując bardzo lubię te malutkie lakiery z Vipery i wszystkim polecam :)





Pozdrawiam,
Spark

7 komentarzy:

  1. świetny ten lakier ! :)

    zapraszam do mnie + będzie mi miło jak zostawisz komentarz i dodasz do obs .:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny! Mój w podobnym kolorze neistety sie "zglucił", więc chętnie kupię sobie ten ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. od dłuższego czasu szukam tego koloru i nigdzie znaleźć nie potrafię, gdzie go kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za te parę słów :*