niedziela, 25 września 2011

Dress for a moment

Witajcie dziewczyny :)


Jest już późno. Powinnam się uczyć, ale oczywiście robię wszystko by tylko nie siedzieć z nosem w kserówkach -.-

Przedstawiam Wam lakier Essence z serii Colour & Go, o numerze 42, nazwie 'dress for a moment', w odcieniu bardzo jasnego koloru lila. Nałożyłam dwie warstwy, mimo to gdzieniegdzie widać drobne prześwity, lakier bardzo smuży.. Aplikacja to nie jest jego mocna strona, jednak dla tego koloru jestem skłonna mu wybaczyć :D Pojemność 5 ml, płaski pędzelek. Na zdjęciu z top coatem Wibo.



 


Miałyście już z nim do czynienia ? 
Jak Wam się podobają takie pastelowe kolory?


Pozdrawiam,
Spark


9 komentarzy:

  1. O Wave śniłam, marzyłam i koniecznie chciałam go mieć, ale z wielkim bólem serca musiałam zdecydować się Galaxy, bo według oferty Wave był 'za stary' i już mi nie przysługiwał :/ No szlag mnie trafił i dużo czasu mi zajęło, żeby się przegryźć z myślą, że będę musiała się z Galaxym polubić :P Ale na chwilę obecną zakochana w nim jestem :D

    A lakier śliczny. Brakuje mi takiego w mojej 'kolekcji' ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny bez! ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bardzo lubię takie lakiery ale lakierów z essence nie bo trwałość jest żadna . A u ciebie? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pastelowe kolory lakierów przemawiają do mnie najbardziej :) + http://mosikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie tylko Ty :) + obserwuje i liczę na to samo :) :*

    OdpowiedzUsuń
  6. przecudny jest ten kolor! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za te parę słów :*