środa, 31 sierpnia 2011

TAG


Hey dziewczyny :)

Dzięki uprzejmości obojętniejakiej zostałam zaproszona do zrobienia Tagu (mojego pierwszego ^^), więc czym prędzej zabieram się do odpowiedzenia. 
Zapraszam oczywiście do odwiedzenia jej BLOGA, śledzę go z zapałem! :)

Zasady:
1. Napisz kto przekazał Ci nagrodę, podaj linka.
2. Napisz 7 rzeczy o sobie.
3. Odpowiedz na poniższe pytania
4. Przekaż nagrodę 10 innym blogom. 

Część pierwsza:
1. Obecnie jestem w trzeciej klasie. Jeszcze dwa lata temu uczęszczałam do liceum do klasy o profilu farmaceutyczno-chemicznym i byłam święcie przekonana, że pójdę na studia w tym kierunku. Jednak nic bardziej mylnego :D Pod koniec pierwszego semestru I klasy zdałam sobie sprawę, że mnie to nie kręci i  spontanicznie przeniosłam się do technikum. Chodzę do klasy hotelarskiej i nie żałuję :)

2. Jestem totalnym sportowym antytalentem. Co ciekawe mój chłopak wręcz przeciwnie.. także się uzupełniamy xD

3. Mam totalnie zróżnicowany gust muzyczny od hard rocka przez hip-hop, pop i muzykę elektroniczną. Jedyna muzyka, która do mnie nie przemawia to reggae. Nie mniej w piosenkach liczy się dla mnie głównie ich tekst, w którym szukam odzwierciedlenia swoich myśli i uczuć, jak to znajdę nie liczy się dla mnie jaki to gatunek muzyki..

4. Uwielbiam filmy akcji, s-f, przygodowe :D Ma się dużo dziać :) Moje ulubione to Transformers, Władca Pierścieni, Transporter, Elizabeth i oczywiście Underworld!  Poza filmami uwielbiam też seriale, które namiętnie śledzę i w sumie wszystkie dostępne sezonu już za mną xD Głównie są to seriale amerykańskie takie jak : Chirurdzy, Dr. House, Polotkara, Dexter, Życie na fali, Kości, Californication..

5. Od 4 lat interesuję się biżuterią hand-made. Największa, systematyczna produkcja była oczywiście na początku, z czasem osłabła, aż w końcu zanikła, jednak lubię do tego powracać. W moim tajemniczym kuferku nadal trzymam wszystkie potrzebne do wyrobu rzeczy takie jak koraliki, półfabrykaty itp. :)

6. Poza antytalentem do sportu mam także skryty antytalent do gotowania! Niczego nie potrafię optymalnie doprawić, dogotować lub nie spalić.. Jednak bardzo lubię piec i to zdecydowanie lepiej mi wychodzi :D

7. Pierwszy tusz (Miss Sporty) zakupiłam w 1 klasie gimnazjum, pierwszy podkład (Wibo w kompakcie) rok temu.

Część druga :
1.Twój ulubiony kolor?
Cały pokój mam skąpany w fiolecie więc prawie każdy kto do niego pierwszy raz wszedł nie omieszkał stwierdzić, że chyba bardzo lubię ten kolor. Sama do końca nie wiem dlaczego tak się stało ^^ Jednak poza fioletem lubię też turkus, choć jedyną rzeczą jaką posiadam w tym kolorze jest kredka z Essence w kolorze cool breeze :D

 2. Ulubiona piosenka?

3. Nazwa ukochanego deseru?
Tiramisu - mojej siostry :D

4.Co Cię najbardziej wkurza?
To, że czasu nie da się zatrzymać.

5.Gdy jest Ci smutno to?
Zaszywam się w moim pokoju, z dala od ludzi, słucham muzyki i rozmyślam.

6.Ulubione zwierze?
Moja suczka - labrador o dźwięcznym imieniu Tesi :D


7.Czarny czy biały?
Biały. Uwielbiam białe bluzki - moja słabość.

8.Twój największy lęk?
Ciemność.

9.Twoj najlepsza cecha to..
Cierpliowść, pomocność.

10. Codzienna postawa?
Głowa do góry i byle do przodu.

11.Czym jest perfekcja?
Czymś do czego zdecydowanie mi daleko.

12.Grzeszna przyjemność..
 Czy czerwone wino to grzeszna przyjemność? Na pewno jednak jest warte grzechu :D


Zapraszam do zabawy:


Dziękuję za uwagę :)


 Pozdrawiam,
Spark


5 komentarzy:

  1. Tiramisuuu <3
    Jak będę miała czas to chętnie odpowiem na tag ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, jeszcze dziś coś naskrobię :*

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za otagowanie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję! Wieczorem odpowiem :*

    OdpowiedzUsuń
  5. O niee, jak można nie lubić reggae:(! A tej piosenkę Adele mogłabym słuchać godzinami.
    Dziękuję za odpowiedź, przeczytałam post z przyjemnością:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za te parę słów :*