wtorek, 23 sierpnia 2011

Odżywkowo


Hey :)

Moje paznokcie od zawsze sprawiały mi mały problem : każda płytka ma inny kształt, są kruche, łamią się i rozdwajają. Ja jednak zawsze chciałam mieć długie, ładne i mocne paznokcie. Marzenie ściętej głowy? W maju zaczęłam kurację Belissą (dodatkowo wypadały mi garściami włosy) w nadziei, że coś pomoże. Zjadłam całe opakowanie. Efekt nie powalił na kolana. Był tak nikły, że pokuszę się o stwierdzenie, iż efektu nie było. Włosy dalej mi wypadają, a paznokcie łamią. Jednak nie z takim natężeniem jak przed kuracją. Zasięgnęłam więc pomocy dwóch odżywek do paznokci firmy Lovely. Oto moja recenzja.


Serum wzmacniające z wapniem i witaminą C.
Jak widzicie na zdjęciu, zużyłam całe. 
Koszt to około 7 złotych za 11 ml produktu.
Co mówi producent?

'Serum zawiera kompleks wyciągów z wiśni egzotycznej z zachodnich Indii i wapnia zamkniętych w kapsułkach liposomów. Wiśnia egzotyczna jest bogatym źródłem wit. C ,A i F, które stymuluje regenerację komórek i syntezę kolagenu.'

Serum ma początkowo konsystencję wodnistą, z czasem galaretowacieje :D Pachnie delikatnie, jednak jest to chemiczny zapach. Osobiście mi nie przeszkadzał.
Nie ma na opakowaniu zaznaczonego sposobu użycia, czy częstotliwości z jaką mamy aplikować produkt. Dla mnie jest to minus. Serum wchłania się całkowicie po nałożeniu. Smarowałam więc paznokcie dwa razy (nałożyłam, czekałam aż się wchłonie i smarowałam jeszcze raz) przed aplikacją lakieru kolorowego (w moim przypadku co dwa dni ;P) lub co najmniej dwa razy dziennie, gdy nie miałam pomalowanych paznokci.
I wiecie co? Pomogło :D Paznokcie szybciej rosną, nie łamią się, nie rozdwajają, są zdecydowanie mocniejsze. Nie jest to jednak efekt trwały.. Po pewnym czasie paznokcie wracają do swojego pierwotnego, beznadziejnego stanu. Jednak na pewno zakupię jeszcze nie jedną buteleczkę tego specyfiku.

Odżywka TOP COAT.
Ten specyfik kupiłam jak widać niedawno. 
Koszt to znowu około 7 zł i otrzymujemy również 11 ml produktu.
Co tym razem mówi producent?
 
'Bardzo szybko schnąca odżywka do paznokci Top Coat. Czas schnięcia to od 30 do 55 sek. Dzięki regularnej aplikacji odżywka bardzo dobrze utwardza paznokcie a lakier dłużej utrzymuje się na utwardzonym paznokciu. (trochę masło maślane) Widoczny natychmiastowy połysk po nałożeniu.'

 A teraz poznajcie moją inteligencję :D
Kupiłam ten produkt aby używać ją jako utwardzacz, bez dokładnego wczytania się w etykietkę. I tu powstaje pewien problem bo skoro to Top Coat to w głównym założeniu myślałam, że mogę ją aplikować na lakier. Jednak nic bardziej mylnego, w końcu to odżywka (jak odkryłam w domu). Tu producent moim zdaniem trochę za bardzo pomieszał. Możemy ją używać jako Base Coat ale nie jako coś nawierzchniowego... Niby oczywiste, a i tak dałam się nabrać xD Głupota nie boli.
W każdym bądź razie nabłyszcza paznokieć bardzo delikatnie, szału nie ma. Utwardzenia też jakoś specjalnie nie zauważyłam, ale stosuję ją jakieś dwa tygodnie i może jeszcze zdziała cuda.

Jak na ten moment - nie polecam.




Czatuję teraz na odżywkę z Nail Tek'a Foudation II. 
Zobaczymy :)
Pozdrawiam,
Spark



3 komentarze:

  1. Jeżeli chodzi o serum to podpisuję się rękami i nogami pod tą recenzją:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nail Tek powinien być tym produktem, który cuda zdziała :) Ja jestem niesamowicie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. racja, niby zbędny, ale jednak większość z nas chętnie by go zobaczyła u siebie na półce ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za te parę słów :*