piątek, 29 lipca 2011

Seria Essence - Cienie do powiek




Hey kochani :)

Dziś przygotowałam pierwszą odsłonę serii o kosmetykach firmy Essence. Małe recenzje produktów, które posiadam.  Na pierwszy ogień idą - 'Cienie do powiek'.


Cienie pojedyncze - sprzedaż regularna


Koszt : około 7 zł/szt.
Pojemność : 2,5 g
Opakowanie :  Standardowe, po pewnym czasie użytkowania odpadło mi wieczko :/ Plus, za niezdzierające się napisy.
Konsystencja : Cienie prasowane.
Pigmentacja : Powyżej przeciętnej.
Trwałość : Bez bazy na mojej powiece ładnie wyglądają około 4 godzin, potem rolują się w załamaniu powieki.
Wrażenie ogólne : Cienie w miarę dobrze się nakłada, ładnie blenduje. Nie zauważyłam osypywania się.


Cień  I 

numer  : 09
nazwa : Get ready  
kolor : Brąz przełamany szarością z złotymi drobinami
opis : Cień dobrze podkreśla załamanie powieki w dziennym makijażu, używam go głównie do rozcierania kresek. Dzięki drobinom ładnie rozświetla spojrzenie.

Cień II



numer  : 19
nazwa : Disco Diva
kolor : Metaliczny fiolet z delikatnymi drobinami opalizującymi na fioletowo, srebrno i niebiesko.




Cień pojedynczy z serii Colour & Shine 


Koszt : około 12 zł/szt.
Pojemność : 1,5 g
Opakowanie :  Standardowe, w tym wieczko mi nie odpadło.. jeszcze :P. Plus, za niezdzierające się napisy.
Konsystencja : Cienie wypiekane. Można nakładać na mokro i na sucho!
Pigmentacja : Dobra.
Trwałość : Bez bazy na mojej powiece ładnie wyglądają około 1-2 godzin.
Wrażenie ogólne : Cienie strasznie się osypują nakładane na sucho. Na mokro nie nakładałam.






 

numer  : 02 
nazwa : Stage Beauty
kolor : złoto-miedziany
opis : okropnie się osypują, nakładane na sucho.



Cienie Duo - dostępne w regularnej sprzedaży




Koszt : około 10 zł/szt.
Pojemność : 4,5 g
Opakowanie :  Rozsuwane, na początku za wszelką cenę chciałam podnieść wieczko i o mało sobie nie uszkodziłam opakowania xD Plus, za niezdzierające się napisy.
Konsystencja : Cienie prasowane.
Pigmentacja : Dobra.
Trwałość : Bez bazy na mojej powiece ładnie wyglądają około 2 godziny.
Wrażenie ogólne : Cienie dobrej jakości, róż bardzo ładnie rozświetla powiekę, polecam do kącika wewnętrznego lub pod łuk brwiowy. Dobrze wygląda w połączeniu z brązem. Szary to typowy metalik,na pewno się przyda jako dopełnienie w wieczorowym smoky eyes  :)

numer  : 02
nazwa : sweetheart
kolor : pudrowy róż i metaliczny szary


Pozdrawiam,
Spark


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za te parę słów :*