poniedziałek, 10 stycznia 2011

Uniwersalizm w szafie

Hey,

Dzisiaj mam dla was parę stylizacji, które mam nadzieję, spodobają się wam i być może zainspirują.

        Każda z nas ma w swojej kolekcji ubrań zwykłą białą bluzkę, może to być t-shirt, tank top, bardziej dopasowana tunika czy też longsleeve.. Każda z nas też wie, że nie ma chyba bardziej uniwersalnej części garderoby.
       Prezentuję wam dzisiaj moje zestawienie takiego właśnie białego tank topu z... całą resztą ;)


Dwa różne style.

         Z jednej strony ażurowy sweterek w kolorze jasnego różu, połączony z czarnymi legginsami, baletkami i dodającymi delikatnego charakteru : kolczykami (przypominającymi mi skrzydła), bransoletką (czarną, żeby różem nie oślepiać) oraz małą kopertówką (powiedzcie sami - uroczymi kokardkami).

         Z drugiej strony prosty, luźny, sportowy look. Jeansy w odcieniach szarości z dziurami, kultowe trampki, krótki sweterek opadający na jedno ramię (widziałam sporo takich w sieciówkach). Dodałabym do tego plastikowy pierścionek oraz torebkę o świetnym kształcie ust z ćwiekami. 

         W ten sposób strój nie jest już taki nudny i tuzinkowy. Nie sądzicie? Podobne rzeczy możecie wyszperać w swojej szafie, na targach, w second handach. Wszyscy dobrze wiedzą, że nie trzeba wcale wydawać fortuny aby stworzyć swój niepowtarzalny styl!


       Kolejnym uniwersalnym ciuchem w naszej szafie jest wszystkim znana 'mała czarna'. Oj z taką sukienką możemy tworzyć nieskończone zestawy i stylizacje..

Moja propozycja :
Z jednej strony postanowiłam połączyć ją z orzeźwiająca zielenią, dzięki czemu niebotycznie wysokie szpilki, stylowa kopertówka oraz dobrana ostrożnie (aby z ową zielenią nie przesadzić) biżuteria potrafią zdziałać cuda. Stylizacja jest moim zdaniem idealna na kolację, do teatru, różnego rodzaju przyjęcia (wesela, studniówki) lub zwyczajnie na imprezę, co kto lubi :)

Z drugiej strony połączyłam naszą 'małą czarną' z kolorem niebieskim w odcieniu chabrowym (cudowny kolor!!). Dobrane baletki, duża, pojemna torba, wesołe kolczyki i pierścionek z dużym oczkiem. To wszystko daje nam stylizację bardziej stonowaną, do kina i mniej oficjalne spotkania ze znajomymi...

Co o tym sądzicie?
Czekam na wasze komentarze.


Pozdrawiam,
Spark
        

1 komentarz:

  1. bardzo fajne zestawienia ciuchów. Mi się podoba:) a zwłaszcza zielone szpilki, choć pewnie bym się w nich zabiła:D hehehe pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za te parę słów :*