środa, 12 stycznia 2011

Stylizacja H&M

Hey,

       Zaczął się okres studniówek i z tego co zdążyłam się zorientować na forach wielu dziewczynom bardzo podobają się sukienki w H&M. Co prawda ja nie do końca jestem do nich przekonana, przede wszystkim to jak wygląda na wieszaku nie jest adekwatne do tego jaki efekt zobaczyłam na swoim ciele. Tragedia. Ale jeżeli macie tyle szczęścia, że na waszych figurach sukienki o krojach jakie preferuje H&M leżą całkiem nieźle, to przedstawiam wam 3 stylizacje, bardzo popularnej ostatnio kiecki, którą można nosić na swa sposoby. Mam nadzieję, że każda znajdzie coś dla siebie :)

      Pierwsza stylizacja jest w stylu romantyczki. Klasyczna czerwień z idealnym beżowym tłem.
Makijaż stonowany, delikatne, błyszczące, najlepiej 'smoky eyes' w brązach z malinowymi ustami.  Paznokcie pomalowane na ognistą czerwienią :)

      Druga stylizacja bardziej drapieżna, pomieszanie ciężkich dodatków z delikatnymi falbankami. 
Makijaż widziałabym tu w wersji 'smoky eyes' z ustami w kolorze 'nude'. Do tego paznokcie pomalowane kryjącym, beżowym lakierem :)

      Trzecia stylizacja to klasyczna elegancja w mocnym kolorze. Kopertówka z paseczkiem, niezbyt rzucające się w oczy, zgrabne szpilki i długie ciężkie kolczyki ożywiły kreacje. Do tego jakaś mocna, beżowa ozdoba do włosów i paznokcie pomalowane na głęboki w fiolet. Gwarancja oryginalności :)


Inny sposób noszenia powyższej sukienki :

Co wy na to? :)
A to stylizacja mojej kreacji studniówkowej (jak można zauważyć lubię dodawać fiolety) 



Pozdrawiam,

Spark

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za te parę słów :*